středa 6. července 2016

Čertovy skály/Devil's Rocks

Čauko kočky! 
Jak jistě víte, minulý měsíc jsem byla s rodinou na týden na dovolené tady u nás v ČR. Celý týden jsme strávili na krásné chatě a podnikali jsme také výlety do okolí. Ještě před pár týdny bych řekla, že příroda v České Republice mě nedokáže nijak uchvátit, opak se stal ale pravdou, když jsme se vypravily na Čertovy skály a já si to místo naprosto zamilovala a tak bych vám ho dnes ráda ukázala, alespoň prostřednictvím fotek a mého povídání. 



Tyto skály se nacházejí v Beskydech u obce Lidečko. Vstup samozřejmě neplatíte a můžete si přijet kdy chcete a být tam jak dlouho chcete. Nebudu vám sem psát nadmořskou výšku a podobné parametry, protože mě samotnou by takovýto článek moc nebral, každopádně koho by to zajímalo mrkněte sem.
Já jsem už jako malá lezla po stromech a skalách, v určitém věku mě to sice opustilo, ale po výletu na tyto skály jsem si uvědomila, že je to pořád ve mně a šíleně mě to baví.  Ten pocit když vylezete nahoru a vidíte tu nádheru kolem a máte sami ze sebe skvělý pocit, to je něco co mě dokáže napumpovat energií na celý den (teď zním jako reklama na bebe dobré ráno, super). Každopádně z toho, jak jsem se rozvášnila asi můžete usoudit, že se mi tam opravdu líbilo a pokud máte rády výlety do přírody určitě tuhle lokalitu doporučuji :). 














Jak se vám líbil takovýto článek kočky? A co vy, podnikáte rády výlety do přírody? Jaké je vaše oblíbené místo tady u nás v ČR? 

15 komentářů:

  1. Vypadá to tam nádherně, taky by se mi tam líbilo. Já už dlouho nikde nebyla, tak to budu muset napravit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný článek, Ely :) Fotky jsou moc krásné, ráda bych se na tohle místo podívala

    Festivalové nezbytnosti

    OdpovědětVymazat
  3. O tomto místě slyším úplně poprvé, ale ráda bych se na něj jednou podívala, vždycky jsem milovala takovéhle rekreační lezení po skalách :)

    Beauty News | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o tom dřív taky vůbec nevěděla :) Já právě taky, tak to pro mě byl takový návrat do dětství :)

      Vymazat
  4. Skvelé fotky. Vyzerá to tam krásne ! :)
    Pozývam ťa na moju giveaway ! viac na mojom blogu :) : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Příroda je tak nádherná. Musel to být krásný výhled a pocit, když jste vylezli nahoru.
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  6. tam muselo být vážně krásně! jinak pěkné fotky

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks