úterý 26. července 2016

GRWM: Nude eyes & pink lips

Čauko kočky! 
Doufám, že se máte skvěle a užíváte si prázdniny, já jsem momentálně na prázdninách u babičky na Slovensku a veškerý svůj čas trávím mimo počítač a neskutečně si to užívám. Samozřejmě jsem na vás nezapomněla a rozhodla jsem se vám ukázat jedno z mých výjimečně povedených (podle mě) líčení. 



Předem ještě upozorním, že nejsem žádný expert na líčení, právě naopak líčení očí je pro mě noční můra. Tentokrát si ale myslím, že se mi to docela povedlo a tak se zkrátka chci s vámi o to podělit. Fotky také nejsou bohužel dokonalé, ale já i tak doufám, že se vám článek bude líbit. Pojďme se už ale konečně vrhnout na samotné líčení! 
Jako první jsem použila moji novou bázi pod make-up od Maybelline, všemi známou Baby skin. Pokračovala jsem smícháním 2 odstínů make-upů Match perfection od Rimmelu, konkrétně 010 Light Porcelain a 103 True Ivory. Následoval tekutý korektor na kruhy pod očima od Astoru, který už jste u mě viděly několikrát a samozřejmě také Camouflage cream od Catrice na zakrytí nedokonalostí. Když jsem měla tohle všechno hotové vrhla jsem se na "konturování".. v uvozovkách proto, protože konturování také není moje silná stránka, posuďte sami. Použila jsem konturovací tyčinku od Maybelline (master contour stick). No a když jsem měla i tohle hotové přišel čas obličej zapudrovat a nanést tvářenku a rozjasňovač (essence). Jelikož obočí mám docela husté a nabarvené vyhnula jsem se mu obloukem a nechala ho tak, jak je. 
Na oči jsem použila bázi pod oční stíny od Avou, dále potom paletku očních stínů od essence All about nudes, ze které jsem použila hlavně tmavě hnědý třpytivý stín, který jsem nanesla do vnějšího koutku oka, bohužel mi přijde, že na fotkách to všechno vypadá jako jedna barva. Do vnitřního koutku jsem pak nanesla světlejší stín na projasnění. No a nakonec jsem na celé rty použila konturku od Avonu v odstínu pink bouqet





Fotografie některých produktů, které jsem použila:



Co říkáte na tohle líčení? Líbí se vám nebo bych měla něco dělat jinak? 

31 komentářů:

  1. vitaj na Slovensku :) líčenie sa ti naozaj podarilo a pristane ti :) kľudne by si si mohla robiť aj výraznejšie (hrubšie) obočie, lebo máš pekný veľký priestor medzi obočím a okom :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Líčení je nádherné! Jen.. já fakt nemusím rozjasňovače. :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Chápu, že rozjasňovače se nelíbí každému :)

      Vymazat
  3. U babičky si to užívej. Taky teď na pc moc nechodím a je to paráda si od něj oddychnout. Myslím, že se ti líčení moc povedlo, vypadá hezky a tobě moc sluší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. krásne namaľovaná! tie oči sa ti podarili ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné líčenie ... nude je najlepšie! :)
    Caroline ~ Giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi pekne líčenie, naozaj sa ti to hodí :) a inak máš krásne jamky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Líčení se ti moc povedlo, jsi krásná, Eli :)

    July Favourites 2016

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi to, Elinko, líbí! :) Máš tak dokonalou pleť, že Ti ji závidím :D. A ta rtěnka je top - dokonale Ti zvýraznila krásný tvar rtů :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Verunko! :) Ovšem s pletí to není určitě taková sláva :D to tak vypadá jenom n fotce :D

      Vymazat
  9. Nepouzivas spiralu?
    Velmi pekny ruz😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Používám, ale evidentně to není vidět :D :D ..Děkuji :)

      Vymazat
  10. Príjemné líčenie, tiež myslím, že sa ti podarilo :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks