sobota 18. června 2016

Nové papučky od COQUI

Čauko kočky! 
Doufám, že se máte skvěle a užíváte si sluníčka. Já jsem dnes přijela konečně domů a můžu se naplno znova věnovat blogu. V dnešním článku bych vám ráda ukázala papučky/pantofle/boty, které jsem dostala k zrecenzování od eshopu coqui.cz



Když mi přišla tato nabídka na spolupráci měla jsem velkou radost, protože moje staré papuče vypadaly hrozně a já jsem strašný "papučoholik" - Mám doma několik zimních chlupatých pantoflí, ale ty letní pořád nějak pokulhávaly. Nejdříve jsem se bála, jestli si vůbec vyberu, ale když jsem viděla ty stránky bylo mi jasné, že určitě ano. 
Nevím jak u vás, ale u mě hraje přehlednost stránek obrovskou roli, pokud se v nich nevyznám nebo se mi nelíbí okamžitě stránky opouštím. U těchto stránek se mi to naštěstí nestalo, přijde mi všechno hezky rozdělené a přehledné, což opravdu oceňuji. Navíc máte na výběr opravdu z velkého množství všemožných botiček a papuček a ceny jsou myslím pěkné, např. tyto co mám já jsou na eshopu za 299 Kč.  
Já jsem vždycky na doma preferovala "kroksy" a tak mě také potěšilo, že jsou papučky z tohoto materiálu, ale vypadají mnohem lépe, než ty klasické. Jsou jednoduše omyvatelné a tak je můžu nosit na doma i na ven a navíc jsou opravdu pohodlné a to je přece nejdůležitější! Myslím si, že díky materiálu, ze kterého jsou vyrobené také dlouho vydrží, to ale uvidíme až časem. Každopádně jsem prozatím s papučkami moc spokojená a můžu vám je s čistím svědomím doporučit. 






Co říkáte na tyto papučky a znáte vůbec tuhle značku? Jaké nosíte doma boty vy? 

19 komentářů:

  1. Tuhle značku vůbec neznám, ale papučky jsou krásné, hlavně ta barva! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že tě zaujaly, myslím si, že je to něco jiného než klasické "kroksy", které seženeš všude :)

      Vymazat
  3. Značku vůbec neznám, ale papučky se mi moc líbí. :)

    Březový set na celulitidu

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelá farba! :)
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY : partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Značku nepoznám, ale papučky vypadají skvěle. A hlavně, jsou růžové. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. doporučuji tuhle značku....:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsou hustý, já tady na tyhle věci docela jsem, super!

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám od této značky válenky a úplně super :)... a chválím opravdu krásně propracovaný blog <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty válenky jsem tam koukala a vypadaly moc dobře! :) Moc děkuji!! ♥

      Vymazat
  9. Túto zančku nepoznám. Farba je super.

    NINAVE

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks