neděle 7. srpna 2016

Summer giveaway ♥

Čauko kočky! 
Jelikož už se vás tady na blogu sešlo 80 pravidelných čtenářek (co vím, tak žádného čtenáře tu zatím nemáme), tak jsem se rozhodla, že to je správný moment pro nějakou tu giveaway. Vaše komentáře mě opravdu neskutečně těší a jsem velice ráda, že vám to alespoň prostřednictvím této soutěže můžu trošku vrátit. Doufám, že se vám produkty, které jsem pro vás vybrala budou líbit. 



Balíček pro jednu z vás bude obsahovat: 
• Avon naturals sprchový gel s vůní malin 
• Avon naturals tělové mléko s vůní růží a čokolády
• Ziaja krém na ruce s kakaovým máslem 
• Soaphoria šumivá bomba do koupele s vůní růže 
• 2x laky na nehty essence 
• Essence rtěnka v odstínu č. 01 coral calling 
• Essence tužka na rty v nude odstínu 
• MUA štětec na obličej 
• Škrabka na paty Oriflame (v létě chceme mít všechny krásné nožky) 
• Pleťové hydratační masky Garnier a Nivea 

Abyste se mohli do soutěže zapojit musíte splnit následující podmínky: 
1) Sledovat můj blog přes GFC a napsat mi komentář se jménem, pod kterým mě sledujete. 
2) Napsat do komentáře také váš email, abych vás v případě výhry mohla kontaktovat.
3) Budu také moc ráda, pokud mi napíšete jak si užíváte prázdniny, jestli jste už byli někde na dovolené, nebo trávíte většinu času pracovně atd... 
♥ Pokud mě sledujete na instagramu (eliss.abeth) máte možnost přidat další komentář se jménem, pod kterým mě tam sledujete a opět váš email. 

Do soutěže se můžete zapojit do 31. 8. 2016, následující den náhodně vyberu vítězku, kterou ihned kontaktuji emailem. Doufám, že se vás zapojí co nejvíce, držím vám všem palce a přeji krásný zbytek prázdnin. 
Vaše Elis.

38 komentářů:

  1. verujasanova@email.cz ja si užívám pěknou dovolenou jo jestli budeš chtít tady je muj blog nový budu mít dva http://berenik24.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: Dendy
    Mail: denisa.sebestova@email.cz

    Léto si užívám na 150 procent, jezdíme po rodinných oslavách, grilujeme a hlavně relaxujeme. Na dovolenou jsme jet měli, ale sešlo s ní. Ale nevadí nám to.

    OdpovědětVymazat
  3. Insta: D.endy
    denisa.sebestova@email.cz

    *zapomněla jsem dopsat mail

    OdpovědětVymazat
  4. Eli, tahle giveaway se ti moc povedla! ♥
    GFC: Another Dominika
    anotherdominika@gmail.com
    Já si tyhle prázdniny užívám naprosto na pohodu a jsem ráda, že v podstatě nic nemusím.. Je to pro mě zvláštní pocit, ale po těch posledních měsících jsem byla tak vyčerpaná, že tenhle oddych potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc Domčo ♥ Jsem za tebe strašně ráda, že se máš skvěle!! :)

      Vymazat
  5. GFC: GabušQa Monsters [popř. Gabriella Vlaša] - úplně nevím, co GFC je, ale v pravidelných čtenářích jsem :D
    elgabo@seznam.cz
    Instagram: gvlachova

    Letos už jsem byla u moře a na jednom menším festivalu, a v Praze. Ještě se chystám na Hrady.cz.
    Jinak super giveaway! :)

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj:)
    Kikina278@seznam.cz
    GFC: Kristýna Grofová

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, já jsem se před týdnem vrátili z dovolené v Tatrách, bylo tam krásně, užívali jsme si to s přítelem tak nějak po svém, trošku jsme lenošili, trošku jsme chodili na túry, ale stihli jsme toho celkem dost, ještě mi zbývá nějaká dovolená v práci, tak budeme muset ještě něco podniknout.
    GFC: Martina Slancová mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Já přes léto mám odpocinek jen o víkendu, ted chodím do práce takže za mě léto nic moc.

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Janie Hannagonova
    kajuska881@gmail.com
    Mám rada letnú pohodu, leňošenie, plávanie v bazéne. Myslím, že môj cieľ, ktorý som si dala na začiatku leta sa aj splnil. Oddýchla som si a načerpala nové sily. Ešte ma čaká pár dní prázdnin a som rozhodnutá využiť ich naplno.

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: Pauline's Tiny World
    paulines.tinyworld@gmail.com
    Prázdniny trávím poněkud lenivě, moc jsem toho zatím nepodnikla. Je fakt, že počasí mi moc nepřeje :) Ale doufám, že zbytek tohoto měsíce bude lepší, už teď mám naplánované dva výlety :) Doufám, že tobě se také daří dobře :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tyto prázdniny jsou pro mě jedny z nejlepších :-)

    gfc: The world of makeup

    wormake@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. GFC jako Lenca
    lencaklimova@seznam.cz
    Užívám si léto s dětmi, hlavně výlety s nimi.

    OdpovědětVymazat
  13. GFC Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz
    Vlastně mám takové klasické léto - výlety,kultura, čtení,lenošení,moje fenka... :)

    OdpovědětVymazat
  14. GFC Klára Greiplová
    greiplova.klara@seznam.cz
    Já teprve pojedu do řecka na Kefalonii;)) Moc se tším. JInak super Giveaway, ten balíček je boží<3

    OdpovědětVymazat
  15. A na instragramu tě sleduju jako @greiplovaklara ;)
    greiplova.klara@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Nice blog! :)


    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Na prázdninách mám nejraději, že nemusím nic přesně plánovat a podnikat všechno z hecu a radosti. Třeba roadtrip do Švédska :)
    mich.bartova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Na dovolené jsem nebyla. Relaxuju, trávím čas s přáteli, čtu atd. :)

    OdpovědětVymazat
  19. GFC: vaja vaja
    wendi@centrum.sk
    Prázdniny si užívam úplne v pohode, ale ešte chcem stihnúť, čo to pocestovať;) tak verím, že sa mi to podarí:)

    OdpovědětVymazat
  20. Na IG sledujem ako: vavakr123
    wendi@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  21. 1)gfc: simoneta blog
    2)e-mail: simonetablog@seznam.cz
    3)Léto trávím na jižní Moravě (vlastně dovolenou) a je to tu super. Ale jinak jsem měla skoro celé léto pracovní, takže spokojená jsem tak na půl.
    4) sleduji i insta tak přidám komentář

    OdpovědětVymazat
  22. instagram: Simoneta blog

    e-mail: simonetablog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, rada sa zucastnim sutaze. Sledujem ta pod svojim menom. Darky vyzeraju skvelo! :)
    tilkanudzikova@gmail.com

    Ako si uzivam prazdniny a leto? Bohuzial nic moc, musim chodit do prace. Uz mam dovolenku viac menej za sebou, boli sme na Sri lanke vo februari na tri tyzdne.. Ale koncom mesiaca ideme na predlzeny vikend na hory do Rakuska, tak sa tesim :)

    OdpovědětVymazat
  24. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat
  25. 1)Sleduji,GFC:Karolína Brázdilová
    2)E-mail :KarolBrazdilova@seznam.cz
    3)Léto to trávím ,co nejlíp můžu! :) Stanuju s kamarády,jezdím do kina,na koupáky,do Portugalska a chystám se ještě 14. do Chorvatska taky ještě jezdím na soustředění s aerobikem a byla jsem na táboře :D + ještě nějaké to čteníčko
    u babiček :))

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    Prázdniny letos poprvé trávím pracovně :) Na dovolené jsem nebyla a bohužel už ani nikam nepojedu.

    OdpovědětVymazat
  27. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Já už mám po dovolené, byli jsme s dětičkama a manželem různě po Čechách a bylo to moc fajn.

    OdpovědětVymazat
  28. GFC: Aileen A
    mail: Aileen.a@seznam.cz
    Letošn léto je spíš pracovní, se špetkou kavárenského odpočinku u dobrých káviček a zmrzlinky :) Ale je to super léto, počasí se daří tak, jak ho mám ráda... spokojenost maximální ;)

    OdpovědětVymazat
  29. sleduji i na IG jako papamlowcarbpapu
    mail: Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduji už dlouho přes GFC jako Klára Odehnalová.
    Letošní léto lenoším, byla jsem na 2. táborech jinak v podstatě sedím doma, venku s kamarády, nakupuji, stanuji, griluji. Prostě taková ta letní klasika. Letos jsem se vyhla dovolené, která mě čeká až v říjnu (Londýn).
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. GFC: Ve Mu
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    Ahojky....

    Jsem jedna z tech, co uplne takove to velmi teple pocasi nemam rada, to vetsinou jsme nekde u vody.. jinak se to prezit da jen velmi zle..
    Miluji klasicka venkovni koupaliste, v tomto mi nevadi moc lidi (prekvapive)

    Rada v lete jezdim na vylety a nejradeji mam vselijake mozne trhy...Treba ten starodavny co je kazdy rok v Roznove..
    Vylety Zoo ( letos Ostrava ) , hrady a zamky...

    A i kdyz ma clovek spoustu prace, musi si umet odpocinout... Letos to byla chata na Bystricce.. To je nase srdcova zalezitost..

    Dalsi letni zalezitost jsou pro me vecerni prochazky... Jak do lesa, tak do mesta na kavicku do ruky...

    No a jak uz jsem se jednou vyjadrila, miluji i ty letni uprsene dny a s tim spojene filmove maratony...

    A jako bonus, milujeme letni grilovani... nebo opekani spekacku na klacku :-D

    U me je to takova ta letni klasika, ale mam ji rada...

    Ono se rika, ze letni dovolena nas nakopne az do Vanoc, ale ja mam nejradeji podzim.. Na ten uz se vazne tesim...

    Zaverem bych ti chtela poprat at si uzijes posledni letni teple dny a prazdniny...

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, prazdniny uzivam doma s detmi, cvachame se v bazenu a chodime na ryby a vylety.
    Gfc maria nadaska
    Marianadaska1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. NA GFC sledujem ako Dany Čuks
    Mail: danycuks@gmail.com
    prázdniny si užívam aj napriek tomu, že som v podstate nikde nebola. :) svoj voľný čas využívam najmä na čítanie kníh :)

    OdpovědětVymazat
  34. Insta pinsta: @cukylowski ^_^
    Mailos: danycuks@gmail.com

    OdpovědětVymazat
Blogger Template by DanyČuks