čtvrtek 1. září 2016

OUTFIT│Denim skirt & white top + giveaway winner

Ahoj kočky!
Tak dnešním dnem některým začala škola, doufám, že jste do nového školního roku vkročily pravou nohou a že se vám bude dařit, zvláště pak maturantům (držím nám palce!). V dnešním článku bych vám ráda ukázala jednoduchý outfit, který jsem o prázdninách nosila docela často a jelikož včera skončila giveaway vyberu v tomhle článku také její vítězku. 



Snad mi prominete kvalitu fotek, ale bohužel lépe to nešlo. Teď už ale rychle na outfit! Takhle jsem vyrazila na výlet do Štramberka, kde se jak jistě víte vyrábí Štramberské uši. S taťkou, jeho manželkou a mou malou nevlastní sestřičkou jsme vyrazili na věž/rozhlednu v tomto městě a jelikož to nebylo žádné šplhání a plahočení se po kopcích zvolila jsem poněkud elegantnější outfit, ve kterém bych vyrazila i do města nebo klidně i na rande. 
Určitě jste taky zaregistrovaly tyhle sukně s knoflíčky ve předu po celé délce, minimálně u mě na blogu, protože jsem se do nich absolutně zamilovala, a tak bylo jasné, že si dřív nebo později nějakou budu muset pořídit - tuhle mám z Takka za necelých 250 Kč - paráda ne? K ní jsem zvolila jednoduchý bílý top, taktéž z Takko fashion. Zlaté sandálky se pro mě staly na léto nutností a jednoduchá černá kabelka - jak jinak než obrovských rozměrů - nesmí u mě chybět.


A teď přejdeme k giveaway - moc vám děkuji za to, že se vás opět tolik zúčastnilo, mám velkou radost. Stejně tak mě neskutečně těší každý váš komentář a věřte, že i když na ně neodpovím hned, čtu je už při publikování a hřejí mě u srdce. Takže ještě jednou, děkuji. ♥


A vyhrává Dany Čuks ♥ 
Gratuluji!!! 

 Vy ostatní nezoufejte, brzy se tu určitě objeví nějaká další soutěž. 

Co říkáte na outfit? A měly byste zájem o samostatný článek ze Štramberka? 

10 komentářů:

  1. Sluší ti to, také jsem už byla na Štramberku je tam pěkně :))

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti :) ♥ Jsem ráda, že se ti tam také líbilo :)

      Vymazat
  2. Krásna suknička ♥♥♥.
    Pozývam ťa na Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Už na insta jsem ti psala, že je ta sukně boží. Je vážně dokonalá, strašně se mi líbí a tobě moc sluší!

    Juvelora | Nekonečná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji Markétko, tvůj komentář mě moc potěšil stejně jako mě těší teď! :) ♥

      Vymazat

Blogger Template by DanyČuks