pondělí 22. srpna 2016

#healthymonday

Čauko kočky! 
Nevím jestli jste to postřehly, ale já si troufám říct, že v poslední době lidé hodně začali dbát na to co jedí a to je určitě dobře. Řekla bych, že se hodně začalo rozmáhat zdravé stravování, fitness a celkově zdravý životní styl. Z tohoto úvodu už jste určitě poznaly, že tenhle článek bude opět něco jiného, než  na co jste ode mě zvyklé, protože dnes budeme testovat zdravé tyčinky. 


Možná lidé konečně pochopili, že "fastfoody" nejsou pro jejich tělo to pravé a opravdu jim začalo záležet na tom co tělu dávají nebo je to možná opět jen dočasný trend, každopádně já fandím prvnímu bodu a proto se už několik měsíců snažím být co nejvíce v pohybu, cvičit a dávat tělu ty správné živiny. Sladkosti jsou samozřejmě něco, co se do zdravé výživy počítat nedá, ale pokud jste mlsné jako já nějakou náhradu si budete chtít najít. Myslím si, že to pravé jsou různé müsli tyčinky, sušené ovoce nebo oříšky. 
Jak už jsem psala výše, dnes se podíváme na zoubek třem tyčinkám, které jsem vyzkoušela. Řekneme si o nich nějaké základní nutriční hodnoty a samozřejmě vám řeknu jak mi chutnaly/nechutnaly. Ještě než se do toho pustíme vám řeknu, že všechny tyhle 3 tyčinky vyrábí firma NaturalBars,s.r.o.(nejedná se o spolupráci) a seženete je například v Rossmanu do 20 Kč. 


Dýňová bio pochoutka - na tuhle tyčinku jsem se hodně těšila, protože dýňové semínka mám moc ráda, bohužel jsem nebyla vůbec tak nadšená jak bych chtěla. Už podle fotky vidíte, že semínka jsou docela na drobno nadrcená, navíc v tyčince jsou ještě bio datle, bio maltózový sirup, med, bio slunečnicový olej a bio nopal. Každopádně chuť dýňových semínek zůstala zachovaná a tyčinka nebyla vůbec špatná, ale znova si ji asi nekoupím, nenadchla mě.  (Průměrné nutriční hodnoty na 100g: energie 1847kJ/442kcal, bílkoviny 15g, sacharidy 42g, z toho cukry 34g, tuky 22g, nasycené mastné kyseliny 3g, vláknina8g - tyčinka má 30g)


Ovesná tyčinka s datlemi a čokoládou - tohle je něco o čem vůbec nevím, co si mám myslet. První co na vás vykoukne, když tyčinku rozbalíte je docela příjemná vůně kakaa. Když se do tyčinky zakousnete pravděpodobně se vám rozdrobí všude kolem jako mně a chuť datlí, kterou očekáváte se nedostaví. Tyčinka dál obsahuje mandle, med, slunečnicový olej a opět maltózový sirup - mandle nejsou cítit vůbec, med ano. Bohužel co se týče této tyčinky vůbec jsem ji nedojedla, vadí mi jak drobí a že nejsou cítit mandle. (Průměrné nutriční hodnoty na 100g: energie 1593kJ/379kcal, bílkoviny 12g, sacharidy 44g, z toho cukry 15g, tuky 21g, nasycené mastné kyseliny 5g, vláknina 14g - tyčinka má 40g)


Tyčinka s kokosem - aneb to nejhorší nakonec. Říkám to nejhorší proto, protože nejsem zrovna milovník kokosu (tyčinku jsem dostala), ale i tak jsem tyčinku vyzkoušela a její konzistence byla o něco lepší jako té předešlé a tolik se nedrobila. Na jedné straně byla čokoláda a dále tyčinka obsahovala rozpustnou kukuřičnou vlákninu, syrovátkový koncentrát, mandle, sušený ananas, rýžovou křupku, med, konopný protein 4% a řepkový olej. Aby test téhle tyčinky nebyl viděn jen z mého pohledu dala jsem jí sestře, která jí celou snědla, ale upřímně nevypadala, že by si nějak moc pochutnávala. (Průměrné nutriční hodnoty na 100g: energie 2033kJ/489kcal, tuky 29g, z toho nasycené mastné kyseliny 16g, sacharidy 28g, z toho cukry 9g, vláknina 18g, bílkoviny 20g, sůl 0,15g - tyčinka má 36g) 

Můj celkový pohled na tyhle tyčinky je takový, že nejsou nejhorší, a i když obsahují téměř samé zdravé věci, určitě to není něco, co bych si zašla s chutí koupit do obchodu na "mlsací" svačinu, bohužel mě vůbec nenadchly a příště se poohlédnu po něčem jiném. 

Znáte tyhle tyčinky? A co na ně říkáte? Jaké jsou vaše oblíbené zdravé pochoutky

Napište mi také do komentářů, jestli se vám tenhle koncept článků líbí a mám v nich pokračovat. Pro příště bych pro vás měla pár raw a paleo tyčinek a další podobné tipy. Také bych vám ráda v těchto článcích ukázala nějaké aplikace na cvičení apod.

18 komentářů:

  1. Mňa podobné zdravé tyčinky veľmi neuchvátili. Nepatria medzi pochúťky, ktorým by som nevedela odolať :D.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto chápu, určitě to není něco na co člověk dostane vyloženě chuť :)

      Vymazat
  2. Tyčinky vidím poprvé, ale moc mě nezaujaly, protože žádná příchuť mi není blízká. Formát článku se mi moc líbí a určitě ho piš častěji :) Já sama teď začala chodit do zdravé výživy a objevovat její kouzlo. Moc mi chutnají známé RAW tyčinky ve verzi meruňka s kešu. Ve zdravé výživě stojí 25 Kč, což je trochu víc oproti těm, které ukazuješ v článku, ale věřím, že by sis na ní pochutnala víc. Pokud teda máš ráda meruňky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Markétko za názor, určitě další díl připravím :) Meruňky naprosto miluju a tak se po nich příště ve zdravé výživě kouknu! :)

      Vymazat
  3. Já obecně müsli tyčinky moc nemusím.. ale müsli ano. :D Nejraději mám Corny Big, protože po nich pak nemám hlad, i když nejsou moc zdravé. :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Corny Big se přznám že jsem po dlouhé době zkoušela zrovna nedávno a zas tak moc mi nechutnají :( Čekala jsem od nich víc.

      Vymazat
  4. súhlasím, zdravý životný štýl teraz frčí :) tie tyčinky vyzerajú, hm.. :D zvláštne :D hlavne tá dyňová :D ale vyskúšala by som ju keby ju vidím niekde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta dýňová z nich byla snad nejlepší upřímně :D Ale je pravda že moc vábně nevypadají :D

      Vymazat
  5. Neznám tyto tyčinky, ale ta kokosová vypadá bezvadně! ♥ Až na ni mám úplně chuť :D.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš ráda kokos, tak by ti určitě chutnala :)

      Vymazat
  6. Já tyhle tyčinky moc nemusím, když jím zdravě, nejím je vůbec, když už si dám pořádnou pravou čokoládu :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi dobrá! :) Já si občas musím radost udělat a něco sladkého si dát a když si dám tohle nemám takové výčitky :D Ale souhlasím, že čokoláda je prostě čokoláda :D

      Vymazat
  7. Určitě v podobných článcích pokračuj! :) Já sice podobné zdravé tyčinky nevyhledávám, ale ráda se nechám inspirovat, co si koupit a co naopak ne. Hned na první pohled se mi líbil obal tyčinek, ale to, co jsi o nich psala už moc ne, určitě zrovna po těhlech nešáhnu :D Jsem zvědavá, jaké nám ukážeš příště a doufám, že tentokrát tam budou nějaké, které ti budou chutnat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Domčo, jsem ráda, že se ti tento typ článků líbí. Do dalšího dílu určitě chystám už nějakou dobrou :D

      Vymazat
  8. Jojo, já jsem strašný mlsoun. A tyčinky i na první pohled vypadají, že bych se do nich nechtěla pustit. Ale to svědčí o tom, že jsou poctivé. :D Určitě v těchto článcích pokračuj, baví mě. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hah, teď jsi mě pobavila - ale souhlasím :D Vypadají hrozně, ale jsou poctivé :D :D .. Jsem ráda, že tě článek baví!! :) ♥

      Vymazat
  9. Tyhle tyčinky vůbec nepoznám. Já jsem si nedávno zkusila z Mixitu objednat jejich tyčinky a byly docela dobré. Taky i jejich sušenky a též chystám podobný článek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mixitky bych moc ráda zkusila - u nás ve městě jsou konečně k zakoupení tak si na nějakou brzo určitě zajdu :)

      Vymazat

Blogger Template by DanyČuks