sobota 10. září 2016

Čejkovické bylinkové slavnosti 2016

Čauko kočky! 
Minulou neděli jsem se zúčastnila jedné akce o které bych vám ráda napsala něco více a případně vás nalákala na její návštěvu pro příští rok, protože mě samotnou dost zaujala. Jak už jste si všimly v nadpisu článku jedná se o bylinkové slavnosti v Čejkovicích, nedaleko Hodonína, takže pokud vás zajímají bylinky, čaje a celkově zdravá strava přijdete si v tomto článku na své. 



Hned při příjezdu vás zaujmou vinohrady, které jsou snad všude kolem dokola a jsou naprosto nádherné! Při vstupu do areálu firmy Sonnentor, která celé slavnosti pravděpodobně organizuje, dostanete zdarma lístek do tomboly. Ta se bohužel tenhle rok konala až večer a my už jsme museli odejít, ale nepochybuji o tom, že bylo možné vyhrát spoustu zajímavých cen. Ale zpět k věci, v areálu si můžete prohlédnout sklady firmy, ve který je zároveň různé občerstvení, převážně v BIO kvalitě. Po celém areálu se nacházejí stánky se známými firmami, které produkují zdravou výživu jako je např. CountryLife, Vivo food, Bio pekárna Zemanka apod. Mě osobně tyhle stánky moc zaujaly a mohla bych si je prohlížet klidně celý den, protože jste pokaždé objevily něco zajímavého, o čem jste dříve neměly ani tušení, že vůbec existuje. 
V areálu se nacházely také aktivity pro děti, mohly jste si projít výrobnu čajů s průvodcem (zdarma!) a samozřejmě si v jejich obchůdku koupit jejich výrobky. Také bylo možné ochutnat různé druhy koření s pomazánkou, což je podle mě skvělý marketingový tah, protože kdybych neochutnala určitě bych si to jenom tak nekoupila. Zakoupit jste si mohly také domácí zmrzlinu nebo domácí limonádu, která byla naprosto vynikající. Na celé akci bylo opravdu dost lidí, což jsem upřímně ani nečekala. Každopádně se celý den nesl v duchu pohodové atmosféry a já už se těším na příští rok! (Na následujících fotkách se můžete podívat, co jsem si pořídila já a jak to asi na slavnostech přibližně vypadalo.)












Slyšely jste o této akci? Co na ni říkáte, zaujala vás? Znáte firmu Sonnentor?

10 komentářů:

  1. Jejo akcia vyzerá super :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Teda abych řekla pravdu nikdy jsem o bylinkovych trzich neslysela ale ráda bych se zúčastnila třeba příští rok, díky za tip!;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem o tom dřív neslyšela :) A nejde ani tak o trhy jako slavnosti. Ale dá se to pojmout i tak :)

      Vymazat
  3. Tohle vůbec neznám, ale vypadá to na skvělou akci :) Jsem milovník čajů, takže by se mi tam líbilo :D

    Bomb Cosmetics | Tělový scrub Limetka & Brusinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna když jsem tam byla jsem si na tebe vzpomněla Markét a říkala jsem si, že by se ti tam mohlo líbit. Tak jsem to trefila! :)

      Vymazat
  4. Tak o bylinkových slávnostiach som ešte nepočula, ale určite by si mi taká akcia páčila aj niekde u nás :). A tá poznávacia sada vyzerá veľmi dobre :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že se takové slavnosti na moc místech nekonají, každopádně někde na Slovensku snad něco podobného bude :)

      Vymazat
  5. super akcia to musela byť :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks