sobota 25. června 2016

Objednávka z mixit.cz

Čauko kočky! 
Předem se omlouvám, že nějakou dobu nebyl článek, ale všechno co jsem měla v plánu psát vždy nějak ztroskotalo. Na vyfocení outfitu jsem vždy hned jak jsem vylezla do toho pařáku okamžitě zapomněla, každopádně jsem si tenhle týden objednávala konečně müsli ze stránek mixit.cz a tak jsem si řekla, že vám napíšu alespoň o tomhle. 



Myslím si, že drtivá většina z vás už mixit dobře zná, a pro ty, kteří neví o co se jedná to v rychlosti vysvětlím. Na těchto stránkách si můžete sami namixovat jakékoliv müsli, kaši nebo si jednoduše objednat nějaké zdravé mlsání, jako je například sušené ovoce, oříšky, müsli tyčinky (mixitky) nebo dokonce i čokolády. A před nějakou dobou mixit vyřadil ze své nabídky všechny produkty, které obsahovaly všude diskutovaný palmový olej - za to jim dávám palec nahoru! Na etiketě každého mixu si také můžete přečíst nutriční hodnoty na 100g, což oceňuji. 
Tohle byla moje druhá objednávka na mixit.cz a i s touhle jsem moc spokojená. Já i spolužačka jsme si každá namixovaly své müsli, které jsme si nechali zabalit do krásného růžového tubusu. Já ten svůj pojmenovala (podle mě) docela vtipně: Mr. Bombastic. A co to vlastně můj mix obsahuje? Jako základ jsem si vybrala klasické ovesné vločky (ovesná klasika Dr. Birchera) a dál už jsem jenom přidávala ovoce - sušené jablko, žlutý meloun (cantaloupe), fíky a papayu no a nakonec jsem ještě přidala arašídy. 
Přiznám se, že když balíček přišel, byla jsem docela na nervy, protože mi připadal strašně malý (naposledy když mi mixit přišel, tak byl balíček o moc větší),  každopádně všechno bylo v pořádku a můj mixík váží 700g, přesně tak jak má. Společně s tubusy nám v balíčku přišla krásná magnetka, která upozorňuje právě na již zmíněný palmový olej (koho by nepotěšila magnetka?♥)  a také letáček s veškerými kontakty, kdybyste si chtěli na něco stěžovat nebo naopak svůj mix vyfotit na instagram a jiné sociální sítě. Upřímně se mi opravdu líbí, jak se mixit stará o své zákazníky, ale abych jenom nechválila tak co se mi naopak nelíbí je to, že když jsem si chtěla ze stránek objednat již zmiňovanou mixitku, musela jsem do košíku přihodit ještě dalších 8 (myslím)  a to jsem nechtěla, nevěděla jsem přece, jestli mi vůbec budou chutnat. Každopádně s mixem jsem moc spokojená a je mi jasné, že to není má poslední objednávka. 








Omlouvám se, za rozmazanou fotku, ale zřejmě už jsem se tak těšila na jídlo, až se mi z toho třepaly ruce :D Touto fotografií jsem vám chtěla ukázat jak pravidelně jím müsli já - s jogurtem a čerstvým ovocem - mňamka. 


Měli jste už někdy müsli z těchto stránek nebo si dokonce objednáváte pravidelně? A pokud ano jak to je s těmi mixitkami, opravdu jde objednat jen větší počet kusů?

24 komentářů:

  1. S mixitkami upřímně nevím, jak to funguje. Ale mix jsem si už jednou objednávala a chutnal mi moc. Zvažuju, že si na léto koupím ještě jeden. :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si pořiď, myslím si, že na léto je to super :)

      Vymazat
  2. Mix it jsou super, i když uznejme, je to trochu předražené :D
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, že ta cena není moc super :D Ale zase si ten mix poskládáš podle sebe, což v obchodě nemáš a kolikrát mi to müsli z obchodu přijde uplně bez chuti.

      Vymazat
  3. Taky jsem doma už jednu velkou pixli s mixíkem měla a super! Navíc mají krásné obaly!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Z této stránky jsem tedy ještě neobjednávala, ale vím, že kamarádka ano a moc se to oblíbila :). Třeba to jednou taky vyzkouším a něco si namixuji :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus Veru, já jsem na tom momentálně uplně závislá! :D

      Vymazat
  5. Ahoj mixit mám taky doma, a jsem spokojená je fajn. :) je dobrý jak na snídani tak i na svačinu :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, je super, ale já ho nejraději večeřím :)

      Vymazat
  6. Ještě jsem nezkoušela, ale láká mě hodně :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem objednávala Mixit několikrát, moc mi chutná :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mr. Bombastic je skvělý název :D Já jsem mixit ještě nikdy nevyzkoušela, ani nevím proč, ikdyž možná proto, že jsem v některých věcech děsně nerozhodná a než bych si müsli poskládala... no trvalo by to asi hodně dlouho :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tomu naprosto rozumím, taky mi to trvalo věčnost, než jsem se rozhodla co tam všechno chci :D

      Vymazat
  9. Já si to chtěla už tolikrát objednat, když jsem to viděla i u jiných blogerek ale asi se k tomu snad nikdy nedokopu:D
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
  10. Ta magnetka je naprosto skvělá. Mimochodem fakt super název pro tvoje müsli :D Já mám mixit moc ráda, je to super stránka! Každopádně to o té mixitce jsem nevěděla. Já už si ji několikrát chtěla koupit v jednom obchůdku kolem, kterého chodím do školy. Každopádně nikdy nevím, jakou si vybrat.

    Co je nového v drogeriích?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super! A moc děkuji :P Také jsem si mixitku chtěla koupit i v obchůdku, ale ty ceny mě až dojali :D :D

      Vymazat
  11. Zatím jsem ještě mix.it nikdy neměla, ale docela mě to lákalo. Akorát mi to vždycky přišlo trochu dražší, ale jestli je to opravdu kvalitní, tak se vyplatí připlatit si. Vypadá to skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že se to určitě vyplatí, je to uplně jiné než müsli z obchodu :)

      Vymazat

Blogger Template by DanyČuks