úterý 8. dubna 2014

New shoes and leopard leggins♥



V průběhu týdne jsme se byly s mamkou podívat po nějakých botách, již od začátku jsem měla představu co asi přesně chci, jasná volba byly černé baleríny! 



Protože každý rok, když jsme šli nakupovat jarní/letní obuv dopadlo to stejně, pokaždé jsem si sice koupila baleríny, ale modré, které se mi samozřejmě k málo čemu hodily, takže jsem si zadělávala na pěkný módní průšvih! :D Rozhodla jsem se, že tenhle rok nebudu tak hloupá a nenechám se oslnit spoustou jiných balerínek, kterých je v obchodech snad milion druhů , to musíte uznat :) Nejdříve jsem uviděla nádherné černé baleríny s černýma kamínkama, musím říct že na mě udělaly opravdu dojem, ale nebylo to to, co jsem hledala, až nakonec když jsem prolezla celý obchod jsem je našla! V regálu byly poslední dvě čísla a kupodivu jedno z nich bylo moje! :D (Vždycky totiž, když se mi líbí nějaké boty, jsou mi buď malé nebo s nimi mám nějaký jiný problém, to určitě všechny známe ;) ) Teď náš botník tedy zdobí tyhle krásky ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blogger Template by DanyČuks