středa 28. května 2014

AVON


 Dříve jsem objednávání z katalogů moc nemusela, ale jelikož poslední dobou nemám čas chodit po drogeriích a obchodech tak jsem se rozhodla si objednat nějaké věci z AVONU.




Fixační sprej na make-up: Musím se přiznat, že jsem moc nevěřila, že by mě to nějak oslnilo a už vůbec jsem nečekala, že to bude fungovat tak dobře, jak to funguje. Jsem naprosto spokojená! I když po ránu to není nic moc, když si to stříknete na obličej - některé, kterým ráno trvá tak dlouho, jako mně se dostat do normálního režimu to zaručeně probudí! :D


Tělový sprej s třešňovým květem: Jelikož miluju vůni třešňového květu nedalo mi to a musela jsem si objednat tenhle sprej. Voněl opravdu nádherně - přijde mi, že teď už nevoní teda vůbec jako třešňový květ, ale jako lak na vlasy. Nevím jestli mi to tak jenom přijde nebo je to fakt.  Ovšem mamka a sestra si objednávali z pozdějšího katalogu stejné spreje jen s jinou vůní a tenhle problém nemají. Každopádně z toho svého jsem docela zklamaná. 


Tělové mléko s třešňovým květem: Nejsem zrovna milovník jakýchkoliv krémů a tělových mlék apod., ale tohle je naprosto geniální! Na rozdíl od spreje pořád voní po třešňovém květu a konzistence prostě super. Jsem nadšená snad pokaždé když ho používám a nemůžu se dočkat dalšího dne, kdy ho zase použiju. 


Sprej pro usnadnění rozčesávání s meruňkou a bambuckým máslem: Tak když tenhle sprej viděla moje mamka objednala hned 3 - na rozdíl od těch co kupujeme obvykle jsou o hodně levnější a rozčesávání jde samo. A navíc úžasně voní! ♥ Naprostá spokojenost. 

Jaké zkušenosti máte s AVONEM vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blogger Template by DanyČuks