neděle 15. března 2015

My incredible friday 13.!

Ahojky krásky, vítám vás u dnešního článku. V okrese, kde bydlím dneškem končí jarní prázdniny a samozřejmě také víkend. Doufám tedy, že jste si ho užili jak se patří :) 

Já jsem se v pátek vydala na výlet za přítelem do Zlína, prošli jsme pár obchodů a já jsem si konečně pořídila v Gatu můj vysněný trenchcoat. Ačkoliv jsem vždy toužila po takovém tom hnědo-béžovém nakonec jsem se rozhodla pro černý, protože s barvou mých vlasů by hnědý moc nevynikl a černá se přece vždy kombinuje nejlépe, nebo ne? 

trenchcoat
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Potom, co jsme koupily tento úžasný kabátek (se kterým doufám někdy uvidíte outfit) jsme se procházeli po městě a rozmýšleli se, kam půjdeme na oběd, Nakonec jsme zakotvili ve Zlatém jablku v *TamTam restauraci*, kde jsem si dala výborné kuřecí nudličky se zeleninou a hranolky a přítel propadl špízu s opékanými brambory. Tuhle restauraci mám opravdu ráda, máme ji i v Uherském Brodě a vaří tam vážně skvěle! 

Odpolední program jsme kvůli špatnému počasí museli přehodnotit a tak se návštěva ZOO přesunula na jindy a my jsme místo toho jeli na opuštěnou cestu, kde jsem se učila řídit. A světe div se nikoho jsem nepřejela! :D Potom jsme jeli domů a cestou jsme se zastavili v cukrárně na čaj a něco dobrého, také jsme v práci navštívili moji mamku a potom už jsme opravdu jeli domů, kde jsme jen odpočívali po náročném dnu. 


Nakonec nás večer mamka ještě přemluvila, abychom s ní a jejím kamarádem jeli do Veselí nad Moravou do kina na film s názvem *Fotograf* inspirovaný životem známého fotografa Jana Saudka. Tento film mě ve své podstatě docela dost zaujal, co na něj říkáte vy, kteří jste ho viděli? 

Nejsem vůbec pověrčivá, ale na to, že byl pátek 13. tak se náramně vyvedl! Co vy a tento den? Vnímáte to jako jakýkoliv jiný den nebo sedíte zalezlí doma a čekáte až konečně nastane večer a vy půjdete s klidným svědomím spát? 


3 komentáře:

Blogger Template by DanyČuks