sobota 2. května 2015

Fashion haul #7


Jak si užíváte prodlouženého víkendu krásky? Já jsem prakticky celý víkend sama doma a mamka přijíždí domů vždy až večer tak se nudím a snažím se jakkoli odložit povinnosti do školy. :D 
Ani jsem se nenadála a už je tu začátek května a s ním Fashion haul za předchozí měsíc. Jak to šíleně ubíhá, nemyslíte? 
Musím říct, že jsem si toho v dubnu zase tolik nepořídila, nakoupila jsem spíše nějakou kosmetiku a hlouposti, které všichni "nutně potřebujeme"! :) 

fashion haul



První věcí, co jsem si koupila byly tyto krásné lodičky se zlatými aplikacemi. Rozhodovala jsem se mezi těmito a ještě mezi béžovými bez jakýchkoliv aplikací. Nakonec jsem se rozhodla pro tyto, kvůli špičce, kterou béžové měli spíše do kulata a já jsem hledala právě takovouhle. Ale myslím, že během léta, pokud někde uvidím nějaké béžové, tak si je koupím, protože béžová se přece na léto hodí skvěle ne? :) 



Dalším kouskem jsou také botky tentokrát ve stylu slip-on s proužky. Přiznám se, že jsem je zatím neměla ni jednou, protože se mi k ničemu nehodily, ale doufám, že brzy přijde jejich čas! :) 


Dále jsem měla v plánu pořídit si novou černou podprsenku a když jsem viděla tento krásný krajkový set musela jsem ho mít. Musím říct, že podprsenka je nesmírně pohodlná a hlavně krásná! :) Miluji krajkové prádlo. Jaký je váš názor? 





A nakonec jsem si pořídila dvoje nové brýle, protože nechápu jak, vždy jsem schopná je za sezónu buď to zničit nebo ztratit. Vždy jsem nosila spíše pilotky, ale teď jsem si oblíbila i ty druhé, které můžete vidět na fotce. 


Líbí se vám co jsem si pořídila? Jaký je váš názor na krajkové spodní prádlo? Líbí se vám? :)



6 komentářů:

Blogger Template by DanyČuks