pondělí 27. července 2015

Quick Tip│Golden Tattoos*

Vítám vás u dnešního článku kočky, připravila jsem si pro vás takový rychlý tip na skvělý letní doplněk, kterým jsou Metalická tetování. Většina z vás o nich už jistě slyšela a aktivně je nosí, protože neznám nikoho, kdo by tomuto trendu nepodlehl. 

body-art-metallic-flash-tattoo-gold-tattoos-golden-temporary-tattoo-jewelry-tattoo-tatto-stickers-tatoo-taty


Mně se tento trend velice zalíbil, avšak se přiznám, že tyto tetování nenosím a to z jednoho prostého důvodu. Kdybych si tetování objednala na Aliexpressu, tak by přišli za 3 týdny, kdy už bude po létě a už bych tak neměla důvod ani možnosti je nosit. A upřímně jejich cena na českých nebo slovenských e-shopech se mi zdá přemrštěná. Co myslíte vy?

 Pro ukázku vám sem dám pár odkazů na některé e-shopy:

Cena tetování na tomto e-shopu je 3,99€ a to se mi zdá opravdu hodně, hlavně když si na jedenkrát "natetujete" všechny, ale výběr je opravdu skvělý, to se musí nechat.

Cena 99 Kč a výběr také celkem dobrý, velkým plusem je, že je to česká stránka.

Na tomto e-shopu je cena 120 Kč, výběr skvělý a plusem je, že při koupi 3 Ks je doprava zdarma.

Konečně levnější kousky - 79 Kč, to už je podle mě lepší. Výběr moc velký není, ale všechny kousky co tam jsou se mi líbí a dokázala bych si z nich vybrat.

Na téhle stránce jsem objevila nejlevnější tetování a to za 50 Kč. Výběr je opravdu malý, je tam snad jen 7 kousků, ale opět jsou všechny hezké a dá se z nich vybrat. 

www.kokoon.hu

Jaký je váš názor na metalické tetování? Líbí se vám? Nosíte je? 

13 komentářů:

  1. Já miluji tyto tetování! Nosím je celé léto a opravdu mi jejich cena v Čr přijde přemrštěná. Kupovala jsem je v UK za 1 libru a jsem spokojená :)
    xx Sab | http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že souhlasíš, vypadá to krásně, ale ty ceny v ČR jsou příliš.

      Vymazat
  2. souhlasím, já koukala dnes na www.zlatetetovani.cz a ty ceny... to je hrůza :/
    www.deelays.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi a shodou okolností jsem zrovna dneska u Míši jeden arch z metalickatetovani.sk vyhrála, tak se těším až je vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně se mi líbí! :3 Mám taky koupené, ale ještě jsem je nezkoušela, ale brzy na ně přijde řada :3
    http://janetsonrisa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. to tetování je užasné určitě si pořídim

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou krásné, hrozně se mi to líbí a určitě si je budu muset do budoucna pořídit!:D

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se tohle tetování neskutečně líbí! Nosím ho celé léto :D :)

    July Favourites

    OdpovědětVymazat
  8. já je mám objednané z Aliexpressu (stály necelý dolar), tak jen čekám, až přijdou, strašně se mi to líbí a je to skvěl "doplněk" k plavkám :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  9. Já tenhle trend zatím vídám jen na internetu, v reálném životě jsem je ještě na nikom neviděla :D

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Thank you, i already follow you :)

    OdpovědětVymazat
  11. toto metalické tetovanie sa mi neskutočne páči :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  12. Vyzerá výborne, ale asi si ho nekúpim. Budem obdivovať na ostatných. :-)

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks