pondělí 21. září 2015

RECENZE│Get big lashes waterproof mascara

Ahoj krásky, vítejte u dnešního článku.
 Tentokrát bych vám ráda představila jednu z řasenek, kterou občas používám. Jedná se o řasenku od essence, je tedy ve velmi dostupné cenové kategorii a konkrétně je to řasenka Get big lashes volume boost waterproof mascara.  

Jak už z názvu plyne jedná se o řasenku vodě odolnou a je k sehnání v každé drogerii do 80 Kč. Dříve jsem ji používala denně, protože jsem nemohla najít žádnou řasenku, která by mi víc vyhovovala a jelikož jsem v létě potřebovala nějakou vodě odolnou řasenku na dovolenou, sáhla jsem po této, kterou jsem už znala. Nepotápěla jsem se s ní a tak nemůžu úplně říct, jestli je opravdu voděodolná, každopádně mírný styk s vodu v pohodě přežije. Co se týče konzistence není vůbec tekutá, ale přijde mi, že občas celkem slepuje a kartáček je opravdu obrovský. Navíc preferuji gumové kartáčky a to tento není. No a jednou z nepříjemností je také to, že se celkem drolí a balení není taky žádný hit. Měla jsem v minulosti několik balení a u každé se s víčkem stalo vždy to, co můžete vidět na fotce. Můj konečný názor na řasenku je celkem neutrální. Není na ní nic, co by mě oslnilo, ale nalíčit se s ní dá a svou funkci celkem plní, takže pokud příští rok pojedu k vodě a budu se chtít líčit asi po ní zase sáhnu.



Znáte tuto řasenku? Jakou jinou vodě odolnou řasenku byste mi doporučili? 

16 komentářů:

  1. Voděodolné řasenky nekupuju, protože se hůř odličují a na to jsem líná :-) Mám ráda řasenky Astor, ale pořád zkouším nové a nové

    *Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím jsem naštěstí nikdy problém neměla, jelikož kupuji dvoufázové odličovače :)

      Vymazat
  2. Já moc na voděodolné řasenky nejsem, ale mám od Essence podobnou (normální) a jsem s ní spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel, mě tato řasenka taky vůbec neseděla, oči mě po ni pálily, a dokonce se mi i obtiskávala. Jinak já mám voděodolnou od Maybelline a je výborná, jsem s ní hodně spokojená :)
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééj tak to se mi naštěstí nestalo, že by mě pálily oči. Tak to mě opravdu mrzí :( Díky za tip určitě v drogerce mrknu :)

      Vymazat
  4. Jo tuhle jsem měla a byla jsem z ní zklamaná. Drolila se. Já úplně miluju voděodolnou Maybelline Volum Express, měla jsem ji už 4x, žádná jiná mi nikdy neudělala tak krásné řasy. Občas se dá sehnat v akci za 129,- Kč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to jak se drolí mě taky štve. Díky za tip :) ♥

      Vymazat
  5. Tuto řasenku poznám, ale neměla jsem ji. Voděodolné řasenky nepoužívám, protože je nepotřebuju. Mám teď Lash sensational od Maybeline a jsem s ní velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. já mám tuhle řasenku moc ráda, koupila jsem si ji jednou a přemýšlím, že do ní půjdu znova. udělala mi lepší službu, než spousta řasenek třeba od lorealu..:)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi stalo, že řasenka za méně peněz a od méně kvalitní značky mi vyhovovala mnohem líp než maybeline apod.

      Vymazat
  7. Já osobně nemám tuto řayenku vůbec ráda :D V recenzi jsi všechny vlastnosti perfektně vystihla :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ak ti môžem poradiť, nedávaj si vodeodolnú maskaru pokiaľ naozaj nejdeš do vody, pretože ti namáha viac riasy ako normálna maskara a nechceš mať predsa vypadané riasy. :) Mimochodom, kozmetika od Essence ma vždy sklamala, hoci je veľmi lacná a dostupná, pravdepodobne jej nikdy neprídem na chuť.

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, tohle mě nikdy nenapadalo a určitě se tím začnu řídit :) No a co se týče kosmetiky essence nejsem také moc velký fanoušek, ale najdou se kousky se kterými jsem spokojená :)

      Vymazat
  9. Tuhle řasenku jsem měla a byla jsem s ní celkem spokojená.)
    http://clarathing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Já ji jednou měla, ale znovu bych si ji už asi nekoupila, protože voděodolné řasenky moc nemusím, každopádně byla fajn :)

    September Favourites

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks