čtvrtek 17. prosince 2015

Essence online adventní kalendář, DM skaut..

Čauko kočky! 
Nevím, jestli jste zaregistrovaly online adventní kalendář od essence, každopádně mně se podařilo jeden den vyhrát a tak bych vám dnes ráda ukázala, co mi to vlastně přišlo. Také jsem se poprvé stala DM skautem, takže vám ukážu i to, co budu testovat. 



Essence si pro nás ve svém online adventním kalendáři připravili na každý den soutěž o krásné ceny, takže se určitě zapojte. 
Moc se mi líbí, že produkty přišli v takovéto taštičce, kterou určitě využiji, protože všechny mé kosmetické taštičky jsou obrovské, zato tahle se mi skvěle vejde i do kabelky. A samotné produkty mě velice potěšili. 


Laky na nehty, které nevím jestli všechny využiji, jak víte na rukou nosím nehty gelové. Každopádně mým kamarádkám udělají určitě radost a jeden určitě odložím i pro vás do giveaway. Konkrétně se jedná o odstíny: (zleva) č. 49 turn the lights on!, č. 05 sweet as candy a č.01 pixie dust, který se mně osobně líbí nejvíce. 



Sheer & shine lipstic v odstínu č. 06 frosted. Když jsem se dozvěděla, že jsem vyhrála rtěnku, měla jsem velkou radost. Zatím jsem ji stihla vyzkoušet pouze jednou a obávám se, že se jedná pouze o balzámek se shimmerem, protože barvu na mých rtech nezanechává žádnou. Ale i tak musím říct, že na rtech vypadá hezky. Pokud by vás tahle "rtěnka" zajímala více, ráda napíši samostatnou recenzi. 


Rozjasňovač soo glow mi udělal také velkou radost, protože jeho parťáka v jiném odstínu už doma mám a je super. Tohle je odstín č 10 look on the bright side, který má takovou champagne barvičku, zatímco ten druhý odstín je více narůžovělý. 


Tyhle stíny mi doslova vyrazily dech, na třpytky a shimmer moc nejsem, ale tyhle barvičky jsou prostě dokonalé a na zimu jako stvořené. Bílý stín č. 01 snowflake obsahuje poněkud méně shimmeru než studený růžový stín č. 03 rosie flamingo. Oba dva jsou opravdu nádherné a společně budou na víčku vypadat božsky. 


Poslední věc, kterou balíček obsahoval je tahle tužka na oči v odstínu č. 04 white. Zatím jsem ji zkoušela pouze na ruku, ale myslím, že bude fajn. Není ani moc tvrdá a ani moc měkká a docela slušně pigmentovaná. 


No a úplně nakonec tu mám tenhle přístroj pro úpravu nehtů od Scholl, který budu testovat jako DM skaut. S tímhle přístrojem byste měli docílit hezkých, přirozených a lesklých nehtů bez námahy, takže na tohle jsem opravdu zvědavá! Určitě se můžete těšit na recenzi. 

Soutěžíte s online adventním kalendářem od essence? Podařilo se vám už něco vyhrát?  A co DM skaut, zapojujete se? 

18 komentářů:

  1. Ja som ešte nič nevyhrala :) ale tak raz možno :)
    www.leekralova.blogspot.sk aj s Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju a závidím. Kalendář Essence vyplnuju každý den a zatím nic :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji ti k výhře i k testování výrobku od Scholl :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Eli :) Já ani nevěděla, že Essence má takovou soutěž, takže děkuji za to, že jsi mě na to upozornila, hned jsem se zúčastnila a ty jsi vyhrála krásný balíček :) Velká gratulace a těším se na recenze!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Držím palce abys také něco vyhrála :)

      Vymazat
  5. Tak to moc gratuluju. Zkouším to jak u Essence, tak u DM, ale zatím bohužel nic
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji. Laky by mi udělaly obrovskou radost,taky se do adventního kalendáře zapojuji, ale zatím se na mě štěstí neusmálo. I do DM skauta se vždy hlásím. Už se mi pár věcí podařilo získat na otestování, ale u tohoto přístroje na nehty jsem štěstí neměla.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. oo to som ani nevedela že Essence ničo takéto organizuje. Ďakujem sa typ a gratulujem, pekný článok

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  8. Jo to mas velke stesti, v kalendari hraju kazdy den a stale jeste nic.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/12/giveaway-4.html

    OdpovědětVymazat
  9. skvele veci:) O takove organizaci od DM/Essence ani nevim:)

    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks