neděle 10. dubna 2016

My life in photos│March

Ahojky krásky! 
Jak si užíváte víkend, je u vás taky tak škaredě nebo vám svítí sluníčko? My jsme včera s rodinkou navštívili zahrádkářskou výstavu v Trenčíně a dnes prozatím odpočíváme. Rozhodla jsem se vám tedy tradičně po měsíci ukázat pár fotek, které se mi nashromáždily v mobilu. 



Tim se byl tenhle měsíc stříhat. Samozřejmě jsme museli hned nahodit bundu, protože mu byla šílená zima :D 


Bez jídla by tyhle články snad ani nešly! Moje oblíbená palačinka s nutellou a mandlemi. Mňamka ♥ 


Tenhle měsíc jsem byla také u babičky a tak jsme nemohly vynechat nějaké ty nákupy a kafíčko s dortíkem. 


Pokud sledujete Péťu lovelyhair na instagramu určitě jste postřehly recept na vláčný perník, který jsem hned musela vyzkoušet. Nejsem vůbec dobrá kuchařka, ale tohle bylo rychlé, jednoduché a vynikající! 


Nemám ráda neustále na nehtech nosit nějaké podzimní a zimní barvičky a tak jsem se tentokrát rozhodla už pro něco mnohem výraznější. Tyhle nehtíky se nemusí líbit všem, ale mně se líbí moc, schválně mi napište, co na ně říkáte vy. 


Tuhle fotku mám staženou z kamarádky snapchatu (pokud ho máte určitě si mě přidejte, jsem tam jako eliss.abeth2), protože tu svou nemůžu najít. Každopádně jsme se viděly po dlooouhé době a už teď se nemůžu dočkat až se uvidíme zase. PS: Ta limonáda byla dokonalá!!! o medovníku ani nemluvě. 


No a jídlem to taky zakončíme! :D Včera cestou z našeho výletu jsme se zastavily na na náš oblíbený trhanec, který byl jako vždy naprosto vynikající. ♥ 

Kočky omlouvám se, že tu mám zase milion fotek jídla, ale vždy, když byla možnost něco vyfotit, raději jsem si samotný okamžik užila jako takový místo toho abych vytahovala mobil a všechno fotila. Máte to tak také někdy? A jak jste si minulý měsíc užily vy?

22 komentářů:

  1. jéj si bola v našom meste :) psík je krásny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano? Tak příště až tam zase pojedu si dám pozor a třeba tě potkám! :D ..A děkuji :)

      Vymazat
  2. krásne fotečky :) si si teda posledný mesiac pekne užila :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, a určitě jsem taky pěkně přibrala :D :D

      Vymazat
  3. Samé mňamky ♥ Ty nehty jsou moc pěkné, já jdu za dva týdny, ale já raději zůstanu u nude barviček, až na léto si dám nějakou pecku! Koláč vypadá skvěle :) :D No my máme takové menší rčení čím lepší akce, tím méně fotek, protože na to ani není čas :D

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Nude nehty se mi taky moc líbí, jen už jsem je poslední dobou měla takové pořád :)

      Vymazat
  4. Teď mám nehoráznou chuť na medovník, fakt díky. :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak si zajdi, nikdy není pozdě na medovník! :D

      Vymazat
  5. Taky vždy když psa ostříháme, tak vytahujeme svetřík. :-D Tvé nehty se mi líbí, mám ráda výrazné barvy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Dala bych si ten čokoládový dort nahoře :D pěkné fotky :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  7. Zase tolika jídla! Děláš mi hrozný chutě :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné nehty :) :)

    OdpovědětVymazat
  9. Achjo, jsem u těch fotek skoro plakala, jak mám chuť na sladké.. ale nemůžu kvůli sacharidovým vlnám. Takové trápení. :D Ale moc krásné fotky.. asi až moc krásné! :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  10. Pekný článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks