sobota 26. listopadu 2016

OUTFIT

Čauko kočky! 
 Jak se máte? Já se zrovna chystám opakovat maturitní otázky do práva, ale ještě předtím jsem se rozhodla, že vám ukážu outfit, ve kterém jsem před více než 2 měsíci vyrazila k babičce na hody (pouť). Doufám, že se vám bude líbit, každopádně mi do komentářů určitě dejte vědět, jestli byste něco změnili a jak. 


Tehdy už byla docela zima a tak jsem byla nucena vytáhnout silonky, zvolila jsem černé, protože černou se podle mě nic nepokazí. Šatičky jsem si ten den oblékla poprvé. Aby byl outfit trochu zajímavý, vzala jsem si ještě burgundy klobouk. Jednoduché černé botičky byly jasnou volbou, stejně jako má oblíbená kabelka z Deichmannu. (↓absolutně netuším, co má být tohle za výraz↓)







 Dress - New Yorker
Hat - New Yorker
Shoes - Deichmann
Bag - Deichmann 

Tak co na to říkáte? 

13 komentářů:

Blogger Template by DanyČuks