neděle 13. července 2014

Fashion haul #2


Ahojky, takže dnes bych vám chtěla představit nějaké své nové kousky, které obohatily můj šatník teprve nedávno po nákupech s babičkou - ano s babičkou! Věřte nebo ne, ale takové nakupování s mojí babičkou není vůbec špatné a takový den matka/dcera - babička/vnučka taky není k zahození, že. ;)

↑Kabelka - takovouhle nějakou kabelku jsem hledala už dlouho ale asi blbě, protože po prolezení celého auparku jsme nenašli nic, až když jsme šli kolem vietnamců tak babička říká, pojďme se podívat za to nic nedáš, a tam samozřejmě přesně taková jakou jsem chtěla! Ať už vydrží jak dlouho chce, jsem za ni ráda! :)

↑Silonky - takovým puntíčkovaným silonkám prostě nešlo odolat! 


↑Šatičky - Když jsem si zkoušela milion dalších šatů babička si všimla krásných bílých šatů, které si zkoušela jedna paní, která si je naštěstí nevzala a tak jsem si je na babiččin příkaz musela vyzkoušet, nakonec jsme se dostali k tomu že jelikož jsem šíleně světlá tak by ke mně bílá moc nešla - vyzkoušela jsem si tedy modré a z těch byla babička tak nadšená že mi je hned musela koupit - a musím říct že tento názor spolu sdílíme - jsou prostě top ♥ 


↑Krajkový top - Podobné tričko už jsem měla, ale bohužel se mi na něm ta vrchní krajka díky mé nešikovnosti roztrhla, a tak jsem se rozhodla pořídit si nové, alespoň trochu podobné :D
(New Yorker)


↑Bundička♥ - Obvykle když jdu nakupovat mám alespoň nějako představu co si chci koupit, ale vůbec jsem neměla v plánu odejít s bundou. Hned v prvním obchodě mi babička začala ukazovat bundy, abych si nějakou koupila. Tak potom když jsme dorazily do New Yorkeru, kde se mi nějaké konečne líbily, jsem objevila tuhle krásku (na té fotce toho moc není vidět, za to se předem omlouvám, ale fotila jsem to narychlo). Byla tam i v bílé a myslím, že vypadala líp, ale JÁ a BÍLÁ = NE (1. sama jsem prý bílá jak stěna a 2. bych ji měla neustále špinavou) takže vyhrála černá a už mi visí ve skříni. Doufám, že ji využiju co nejvíc a ne jako moje ostatní "kožené" bundy, které mi nosí mamka! :/ :D
(New Yorker) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blogger Template by DanyČuks