pondělí 25. srpna 2014

Time to blog .. finally :)


Čaukoo, tak jsem zase jednou tady a rovnou se omlouvám za svou absolutní "neaktivitu" za poslední měsíc. Bohužel jsem nějakou dobu byla v nemocnici a potom dál řešila moje zdravotní problémy, a když už bylo trochu času tak jsem ho chtěla trávit nějak jinak než u počítače. Tak bych vám tímto článkem chtěla alespoň ukázat nějaké nové produkty, které jsem si pořídila, či se s vámi jen podělit o fotky z nějakých pro mě skvělých zážitků. 





Při té příležitosti, kdy byly na www.elfkosmetika.cz slevy jsem si samozřejmě stihla taky něco málo objednat. Objednala jsem si tedy houbičky na make-up, 2 štětce - jeden na oči a druhý na celý obličej. Dále jsem si objednala bázi pod oční stíny a nějaké lesky na rty a rtěnky. Myslím si že za tu cenu co to bylo je kvalita výrobků celkem v pořádku. Štětce jsou fajn - nic převratného ale fajn. Lesky na rty jsou celkem dobře pigmentované, alespoň ten odstín co mám já, druhý jsem dala mamce a vypadá, že je celkem spokojená. Jedna rtěnka mi bohužel přišla trochu zničená, takže ji nějak moc nepoužívám. :( A houbičky jsou super :) 



Dále jsem si pořídila tuhle novou, úžasnou rtěnku od *essence* - odstín č. 10 Cotton candy  - a je prostě úžasná, zbožňuju ji! :) A koupila jsem ji jenom za 30Kč!! ;D 

 Tvářenka Maybelline COLORAMA odstín č.401- je to celkem zvláštní odstín ale sedí mi, takže super! 


NYC Smooth skin bronzing face powder - je celkem dost pigmentovaný, aspon tedy na mě, protože jsem šílená bledule. Zatím jsem neměla příležitost ho pořádně vyzkoušet, takže uvidíme co ukáže čas. :)

Antibakteriální gel BALEA - prostě obyčejný antibakteriální gel, který se hodí vždycky! :) 

__________________________________________________
Tak to byla "kosmetická část" toho, co jsem chtěla dohnat za poslední měsíc. Teď bych vám ráda ukázala nějaké fotky z výletů, které jsme absolvovaly za prázdniny. 


Čachtický hrad - na tomhle hradě jsem byla nejméně 20x, poněvadž jsem v jeho okolí vyrůstala. Nedávno ho opravovali tak jsme se rozhodli se zajít podívat jak se to změnilo. Musím říct, že to vypadá hezky, ale ztratilo to své osobité kouzlo, které měl hrad předtím. Při vstupu vás nyní uvítá tabule - sponzorováno evropskou unií a paní co vybírá vstupné - dříve jste si přišli kdy se vám zachtělo a lezli po okolních skálách. Je fakt, že proto aby hrad vydržel bylo nutné ho spravit, ale obrovská budova se suvenýry na nádvoří? Proč? ... Je to tam pořád hezké, ale to kouzlo je prostě pryč :/ 

Tady můžete vidět mého bratra, kterého babička fotila - jak ona říká ve vajci :D .. Když jsem byla malá taky jsem se tam musela fotit a sestra samozřejmě taky, takže bratr nemohl být výjimkou. 

A teď fotka Tima z večerní procházky :) *


A co vy a prázdniny, jak si je užíváte? Navštívili jste taky nějaké hrady a zámky?? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blogger Template by DanyČuks