pondělí 10. srpna 2015

Jak vypadalo naše ubytování v Tatrách?

Ahojky kočky, v pátek v poledne jsem přijela domů z dovolené a v sobotu jsem ihned jela na týden na brigádu, neustále však vstřebávám skvělé zážitky z Tater a tak bych vám prostřednictvím několika následujících článků svou dovolenou popsala. Dnes bych vám ráda ukázala naše skvělé ubytování v dřevěných chatkách a nádherném prostředí.




Chatky se nacházejí na konci vesničky Bobrovec poblíž Liptovského Mikuláša, takže máte všechno na dosah ruky, jak obchodní centra tak památky, jeskyně atd. 

Jednalo se tedy o menší "areál", kde se nacházely celkem 3 dřevěné chatky. Okolí chatek bylo opravdu nádherné. Hned vedle byl malý rybníček a řeka. Měli jsme tam také prostor na grilování, altánek s posezením, dětské houpačky a pískoviště

Samotné chatky byly moc krásné a plně vybavené. Chybějící WiFi připojení je určitě super lákadlem pro vytížené podnikatele, kteří si chtějí odpočinout od ruchu velkoměsta a virtuálního života. Ale jelikož já jsem chtěla pro vás psát články, požádala jsem "klučinu" (nevím jak přesně ho nazvat, nebyl o moc starší než já) co se o nás staral, aby mi připojení zařídil a on byl tak milý, že hned druhý den jsem mohla blogovat ostošest.  
Celkově byli majitelé opravdu moc milý, 98% času se o nás staral již zmíněný klučina, který se každý večer zastavil, jestli něco nepotřebujeme a jestli je vše v pořádku. Samozřejmě nijak nenarušoval naše soukromí, čeho si opravdu ceníme. 

Musím říct, že jsem si pobyt maximálně užila a hned bych se tam vrátila! 

Odkaz na jejich internetové stránky:












Výhled z lavičky na říčku byl opravdu krásný a skvělý na pročištění hlavy.

Co říkáte na takovéto chatky, dokázali byste v nich bydlet? A jak se vám líbí okolní příroda? 

9 komentářů:

  1. Tak to bych si dala líbit. :)
    Moc ráda bych tě pozvala, aby jsi si zúčastnila tagu, na který jsem tě nominovala. Více na http://gatetoneverland.blogspot.cz/2015/08/tag-liebster-award.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozvání :) Určitě se do pár dnů zúčastním :)

      SweetElis

      Vymazat
  2. V tatrach je priroda uzasna, byla jsem tam 3krat a pokazde v jinacim meste jsme byli ubytovani a nadhera. Tahle chatka je velice pekna a klidne bych si dovedla predstavit v ni bydlet.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherně jste tam měli. A ta chatka je suprová. Klidně bych tam bydlela celoročně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se by tam moc líbilo! Podle tvých fotek to vypadá na super místo! :´)

    Saloos BIO Tělový Peeling Čokoláda

    OdpovědětVymazat
  5. Taky by se mi taková dovolená líbila, ale přítel je spíš na moře :) No, snad ho někdy přesvědčím :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks