neděle 2. srpna 2015

Random post│Výhra v mini giveaway u Lucky!*

Ahojky krásky, jak se máte? Jak už víte z předešlého random postu, nyní jsem v Tatrách a tak je tento článek přednastavený. Jelikož mi ještě ve čtvrtek přišla výhra z mini giveaway, kterou jsem vyhrála u Lucky na blogu, rozhodla jsem se vám ji ukázat. 



Takže jak můžete vidět na fotkách, vyhrála jsem tyhle dva krásné korálkové náhrdelníky/límečky a mám z nich opravdu velkou radost a Lucce tímto moc děkuji! Už se těším až je zkombinuji s nějakou košilí.  ♥
A pokud rádi čtěte blogy o módě tak určitě  nevynechejte ten Lucčin, najdete u ní spoustu outfitů a skvělých recenzí na přírodní kosmetické produkty. Rozhodně stojí za návštěvu :) 



Líbí se vám takovéto náhrdelníky ve stylu límečků? 

9 komentářů:

Blogger Template by DanyČuks