sobota 7. listopadu 2015

My life in photos/ or my food in photos?

Čauko kočky! 
Už nějaký ten pátek tu nebyl článek s fotkami z mého života, ale jak jsem projížděla mobil, zjistila jsem, že 90% fotek od posledního článku tvoří jídlo. Tak si zajděte pro něco dobrého a pusťte se do čtení. :) 


Nejsem zrovna milovník nutelly, ale tohle byla nejlepší palačinka, co jsem kdy jedla ♥ 


Ani mé nové nehty se nevyhnuly burgundy barvě! 


Dala jsem makronkům druhou šanci a vyzkoušela jsem pistáciový, tentokrát v kavárně v Piešťanoch. Byl teda o hodně lepší než můj první citronový, který jsem zkoušela ve Zlíně, ale i tak se obávám, že to nebude moje oblíbená pochoutka. Za to větrník je moje jistota (postřehli jste ten rozdíl mezi českými větrníky, které se nedají jíst a slovenskými?). 


A takhle Tim loudí každé jídlo! :D 



Další z mých oblíbených zákusků - medovník, který jsme si daly s kamarádkou asi po X měsících, co jsme nebyly schopné se sejít. Tímhle Tě zdravím Andrejko ♥. 


Další zákusek, já jsem musela přibrat alespoň 5 Kg :D 


Čtvrteční šílená mlha, kvůli které mi málem ujel autobus, protože jsem ho neviděla a řidič neviděl mě! 


A zakončíme to jak jinak než dalším jídlem. Já prostě miluju kebab. ♥ 

Také tak milujete chození po kavárnách a hlavně ty výborné dortíky nebo jsem jediná? A jak se vám líbí fotky? Co nejlepšího jste v minulém měsíci jedly? 

25 komentářů:

  1. Bože, Elis! Já mám hlad a chuť na sladké :D Zrovna když doma nic nemáme. Jinak krásné fotky, hned ta první! Nehty jsou super, vybrala sis super barvičku a Tim je strašně roztomilý :))

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  2. Achjo, ještě jsem neobědvala, takže mi děláš neuvěřitelné chutě :-D
    Nehtíky máš krásné podzimní!!

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj život vypadá sladce! :))) až na tu mlhu, tu mám bohužel taky. Tim vypadá jako pěkný rošťák! :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez přísunu cukru bych asi okamžitě upadla do kómatu :D :D No jistě, je to rošťák a šílený mazel :)

      Vymazat
  4. Ten kebab, mňaaaam. Dala bych si ho. Pejsek je krásný, ten náš taky tak loudí každé jídlo. Nehty jsou pěkné a sladké moc nemusím, ale palačinka na první fotce vypadá velmi lákavě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, taky pokaždé, když na tenhle článek kouknu znova nemyslím na nic jiného než na to, jak bych si dala ten kebab! :D ..

      Vymazat
  5. Panejo, všechno bych hned teď snědla :D Úplně si mi udělala chutě. :)
    Ty nehty vypadají krásně!:)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  6. ♥ ♥ ♥
    Ani nevím, co bych si dala dřív, samé mňamky! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Hm, asi nebyl nejlepší nápad tenhle článek číst před spaním, teď jsem dostala hlad :D. Já jsem v poslední době nikde v cukrárně nebyla, ale nedávno měla mamka svátek, tak jsme doma měli zákusky, včetně větrníku, který taky miluju
    Double Infinity

    OdpovědětVymazat
  8. ja nemám rada palacinky, ale tá prvá fotka je tak geniálna, že sa to asi mení xD

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ty nehty jsou luxusní! A ty fotky samých dobrot mňam!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  10. Och, tá palacinka vyzerá úžasne <3 máš krásne gelove nechty, táto farba je moja oblúbená pre jeseň:) taktiež máš krásneho Yorksíra, tiež mám ale fenku:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  11. Ako sa dívam na tie všetky jedlá tak som začala byť hladná :D Veľmi pekný článok ;)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks