středa 27. ledna 2016

RECENZE│veryme extendalash mascara

Čauko kočkyy!
Dneska se podíváme na zoubek řasence, kterou jsem taktéž dostala k Vánocům. Zaujala mě nebo je to propadák? Čtěte dál. ☺

Jedná se tedy o řasenku z Oriflamu, konkrétně o Very Me Extendalash. Jak jsem tak koukala po internetu, měla by být k sehnání za cca 150 Kč. Výrobce o ní uvádí, že je jako 3 úžasné řasenky v jednom. Inovativní kartáček by se měl postarat o řasy dlouhé jako u mrkací panenky, výraznou křivku a oddělení.
Kartáček jako takový mi vyhovoval, je menší a gumový a musím přiznat, že řasenka vám řasy nádherně prodlouží! Ale bohužel k oddělení teda u mě vůbec nedošlo, řasy se mi slepovaly a téměř pokaždé jsem je musela horko těžko oddělovat pomocí pinzety, aby to nějak vypadalo. S řasenkou se nalíčit dá, dokonce i hezky, jenom bohužel to oddělování slepených řas zabere trošku času, který já ráno opravdu nemám, takže už si ji znovu nepořídím.


Máte nějaké zkušenosti s řasenkami z Oriflamu? Co říkáte na tuto? 

27 komentářů:

  1. Z oriflamu jsem ještě řasenku neměla, ale pokud slepuje řasy, tak by letěla do koše :D
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem měla ty tendence ji tam hodit velice často :D

      Vymazat
  2. Kdysi jsem možná nějakou řasenku z Oriflame měla, ale to je hodně dávno. Každopádně u téhle tvojí řasenky mě zaujal kartáček - ten se mi líbí. Škoda jen, že řasy slepuje, jak jsi říkala. :(
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to mrzelo, protože kartáček je super :/

      Vymazat
  3. Jednou jsem měla jednu,už nevím přesně jakou,ale ale stála za nic :/ Opravdu děsně slepovla :/

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No myslím, že už z Oriflamu žádnou raději zkoušet nebudu :D

      Vymazat
  4. Tyjo, od Oriflame jsem dostala od kamarádky taky řasenku, ale modrou, a korektor. Korektor nic moc a řasenku jsem ještě nezkoušela, takže moc zkušenosti nemám :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak dej vědět co říkáš na tu řasenku! :)

      Vymazat
  5. Kefka vyzerá naozaj super :) len škoda, že zlepuhe riasy.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  6. Oriflame moc nemusím :/

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že mají lepší a horší produkty asi jako všechny firmy :/

      Vymazat
  7. Od Oriflame som niekedy mala stále kozmetiku, ale skôr v mladšom veku. Pomaly ako som "starla" tak som zistila, že mi moc nevyhovuje - napríklad mejkap vôbec nekryl a pod. Mala som od nich asi tri špirály a iba jedna mi vyhovovala, no bola to asi len limitovaná edícia, pretože odvtedy v katalógu bohužiaľ nebola.
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tuhle kosmetiku dříve taky moc nevyhledávala, ale v poslední době jsem hodně produktů dostala tak alespon zkusím neco nového :)

      Vymazat
  8. Oriflame kosmetika mě nikdy moc neoslovila, a taktéž ani Avon:/ Jsem spíš už na ty svoje ověřené klasiky, takže se vždy i bojím zkoušet něco nového:D
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem se dříve bála zkoušet nové produkty, ale v poslední době se do toho vrhám po hlavě! :D

      Vymazat
  9. Tak od oriflame jsem snad z dekorativky nikdy nic neměla:D A jinak musím říct že máš hezké nehty:D:)

    All About Everything

    OdpovědětVymazat
  10. Od Oriflame som mala pár riaseniek...niektoré mi vyhovovali a iné nie :) Túto som však nemala. Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  11. I'm in love with your blog. Unfortunately, not all understand.
    Write more, because you are doing it wonderfully.
    I INVITE AND FOLLOW(as;Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. řasenku z oriflame sem ještě neměla ale po tvím článku urřitě vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  13. Jediná maskara od Oriflame bola podobná tejto, ale červená, mala oddelenejšie štetinky a tak riasy nezlepovala, ale nebol to tiež žiaden zázrak :/. Zlepené riasy neznášam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také ne, vždy jsem s tím ráno na poslední chvíli bojovala! :D

      Vymazat
  14. Od oriflame rasenku jsem mela wonderlash ci jak se jmenovala a ta byla naprosto fantasticka, takze tuhle doporucuji urcite vyzkouset. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks