čtvrtek 21. ledna 2016

SWEATERS

Čauko kočky!
Dlouho tu nebyl žádný outfit článek a tak jsem se dnes rozhodla zase pro menší polyvore inspiraci. V blízké době se snad můžete těšit i na mé vlastní outfity s věcmi, které jste viděli v posledních fashion haulech. Tak se do toho rovnou pustíme.

fghjmbhj



Tentokrát jsem se rozhodla vám ukázat jak kombinovat různé svetříky, které já osobně zbožňuji a věřím, že mnoho z vás také. Do prvního outfitu jsem zvolila béžový svetřík s třásněmi, světlé džíny a béžové botičky na podpatku s kožešinou. Kabát jsem vybrala jednoduchý šedý, který se podle mě hodí téměř ke všemu. Kabelku už jsem vybrala malou, jednoduchou v hnědé barvě. V outfitu můžete vyrazit do školy, ven s přáteli a myslím si, že klidně i na rande.

fghjk

Základem téhle dvojice outfitů je rolákový svetr, který je teď "in" a mně samotné se velmi líbí. První outfit je spíše pohodlnějí verze vhodná do školy a ven s kamarády. Šedý rolákový svetr, který se dá zkombinovat téměř se vším jsem já zkombinovala s protrhanými černými high waisted džínami, pohodlnými botami a koženým batůžkem.
Druhý outfit je spíše elegantnější, to udává už i jemná barva svetru. Džíny jsem zvolila světle šedé, k tomu hnědé kotníčkové boty na podpatku a hnědou velkou kabelku, do které se vám vejde prostě všechno. 

dfghjk

Tenhle outfit je opět pohodlný, protože řekněme si upřímně, ne vždy máme den na to se dlouho "šňořit" do elegantních a dech vyrážejících outfitů. Řekla bych, že je i trochu "old school". Svetřík jsem tentokrát zvolila ve smaragdové barvě s nižším rolákem. Který jsem doplnila světlými džínami opět s trochu vyšším pasem a botami na platformě. Klasická zelená parka byla u tohohle outfitu samozřejmostí a batůžek také. Samozřejmě můžeme outfit doplnit nějakým náhrdelníkem/hodinkami.

fghjkmnk

Poslední outfit je zároveň můj favorit. Jak už víte vínovou barvu mám moc ráda a tenhle svetřík mě hned okouzlil. Zvolila jsem k němu tedy černé vypasované kalhoty, lesklé kotníčkové boty na podpatku a také černou kabelku. Nakonec jsem vybrala ještě béžový kabát.

Co říkáte na jednotlivé outfity? Který je váš favorit? 

22 komentářů:

  1. Krásné outfity, líbí se mi všechny. Ten vínový svetřík je opravdu nádherný. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne outfity, ten tretí je nádherný :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná inspirace! :) Měj se krásně! Corculum Š

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné outfity a všechny mají svoje kouzlo :) Já bych si na sebe vzala rozhodně ten druhý, miluji tmavé barvy a hlavně černé rifle a baťůžky :) Na vlastní outfity se velmi těšim :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež obľubujem svetríky, mojim favoritom je jednoznačne 1.outfit.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Já naprosto miluju svetry! Jen škoda, že jich nemám víc:( Suprové outfity!:)
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si taky někdy říkám :) Potřebovala bych jich aspoň tunu! :D

      Vymazat
  7. nádherné kombinácie, úplne všetko by som chcela :D

    OdpovědětVymazat
  8. Kombinace jsou přesně takové, jak bych je vytvořila sama, takže za mě všechny super!:)
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
  9. Ten tretí outfit sa mi veľmi páči. Ten sveter je fakt úžasný

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  10. Ten zelený svetr je naprosto skvělý! Miluju všechny svetry ♥, skvělá inspirace:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbí :) Děkuji za milý komentář :)

      Vymazat
  11. Světlé kalhoty se mi moc líbí a je to taková moje motivace proč zhubnout :D Jinak moc pěkné kombinace !
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks