sobota 27. června 2015

In ZOO .. Again!

Ahojky kočky, jak se máte? Většina z vás už jistě dostala vysvědčení a užíváte si zasloužených prázdnin. Já to své dostanu až v úterý a nesmírně se těším, až mi oficiálně začne léto! Ale vraťme se ke dnešnímu článku, tentokrát jsem si pro vás připravila další fotky ze ZOO ve Zlíně. Jak jsem vám říkala, včera jsem ji opět navštívila a tentokrát nikoliv s rodinou, ale se třídou. Doufám, že se vám fotky budou líbit. ☺


Musím říct, že jsem opravdu ráda, že jsem do ZOO po cca 14 dnech zavítala znova a to hned z několika důvodů. Jeli jsme v pátek, takže v ZOO nebylo moc lidí a všude jsme mohli strávit více času, hlavně v pavilonu rejnoků, kde bylo o víkendu šíleně přelidněno a mohli jste si rejnoky pohladit a jít. Tentokrát jsme tam strávili tak 20 min. a skvěle jsme se bavili, rozhodně to stojí za to. Jako další plus beru to, že jsme v ZOO viděli několik čerstvě narozených mláďat a také to, jak ošetřovatelé mění nějakému ptákovi podobnému volavce (byl asi tak 4x větší) vejce za umělá, to byla opravdu zajímavá podívaná. No a teď už vzhůru na fotky! 



 Na této fotce můžete vidět bílého klokana. Už několik let jsem je v ZOO neviděla a tentokrát se konečně ukázali. 










Samozřejmě nesmí chybět fotka našeho oběda. 



Tak co říkáte na tyto fotografie, líbí se vám? 

Ještě bych vás ráda poprosila o tipy na vaše oblíbené kosmetické produkty. V pondělí vyrážím do Tety, Rossmanna a možná i DM. Dejte mi vědět po čem se mám mrknout :) 

4 komentáře:

  1. V Tetě určitě koukni do výprodejového košíku, protože tam mají stíny, laky a rtěnky za 19 Kč, jinak jsem si tam pořídila i lip buttery od Astoru za 49 Kč :) a jinak krásné fotky :)

    Lucky Winner 2/2

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty lip buttery bych brala, doufám, že je budou mít i u nás :3

      Vymazat
  2. So beautiful place :) Hope you had a great time.
    And now, I want that pizza! :)

    I am following you via gfc, hope you can follow me back :)
    Visit me: Kapege life moments :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky :)
    Mňamííí, tak tu pizzu bych si dala hned! :3
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks