středa 17. června 2015

OUTFIT│Hlavně pohodlně (a v černé)!

Ahojky kočky, vítám vás u dnešního outfitového článku. Doufám, že máte touhle dobou více volného času než já, bohužel mě tíží uzavírání známek a upřímně se nemůžu dočkat prázdnin! Dnes jsem si pro vás připravila outfit, ve kterém jsem vyrazila včera do školy. Předem upozorňuji, že se nejedná o žádnou úžasnou kombinaci, chtěla jsem vyrazit hlavně pohodlně! 

V čem jsem tedy včera vyrazila? Protože byla celkem zima rozhodla jsem se pro legíny v černé barvě, k nim jsem si vzala černé delší tílko, které je své spodní části ozvláštněno krajkou. Abych outfit alespoň trošku ozvláštnila obula jsem sandálky na klínku. Poté už jsem jenom přidala dva mé oblíbené náramky.  Jeden s přívěškem písmena E (jako Elisabeth), který je z Avonu a druhý ručně vyráběný z Vánočních trhů od pana učitele třídního. A tradičně jsem všechen svůj bordel, co do školy nosím naházela do prostorné černé kabelky.


Opravdu se omlouvám za to, jak se na této fotce tvářím, ale chtěla jsem abyste viděli outfit pořádně a proto jsem požádala mamku, aby mě vyfotila a toto byla jediná fotka a moment, kdy jsem se dokázala nesmát - nemám ráda, když mě někdo fotí. 




 Jak se vám tento outfit líbí? A co vy a prázdniny, těšíte se? 

O čem byste chtěli, abych ještě napsala článek? Jsem zvědavá na vaše názory! ☺



5 komentářů:

  1. Pěkné ale nejvíc se mi líbí nehtíky.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/nakupy-sephora-teta-rossman-manufaktura.html

    OdpovědětVymazat
  2. Nice as always, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. áno, čierna je pohodlná farba, ale určite nie na lebo. možno legíny a úpletové tielko sú pohodlnými kúskami, ale ja by som sa v tomto počasí asi uvarila, keby na mňa pražilo slnko, takže tento outfit určite nepokladám za pohodlný, aspoň nie, keď praží slnko :/.
    ale, musím povedať, že ti to pristane, aj keď tak mladej holke by som dala také krásne farbičky, aspoň že nechtíky máš hravé a farebné :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve vedru bych samozřejmě takhle ven nevyšla, asi bych se uvařila, ale v momentálních 15°C si myslím, že je to v pořádku. :) Ovšem když svítí sluníčko a je vedro tak volím barevnější a "kratší" kousky. :)

      Vymazat
  4. Super, moc ti to sluší :) já černé oblečení miluju a ani léto mě neodradí od kupování černých kousků :D

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks