sobota 13. června 2015

miniRECENZE│Garnier Fructis goodbye damage šampon na vlasy + tip na sérum

Ahojky krásky, tak jak si užíváte víkendu? Co plánujete v takovém krásném počasí? 
Já tu dnes pro vás mám takovou mini recenzi šamponu na vlasy od Garnier. Určitě jste o něm už všichni slyšeli, zvláště po odhalení "tajného balíčku", pokud víte o co se jedná. :) 



Co uvádí výrobci?

Popis:
Posilující šampon pro efektivní obnovu vlasů, které jsou poškozené agresivním vnějším prostředím, nadměrným česáním nebo teplem.

Aktivní látky:
Keraphyll a výtažky z oleje amla - regenerují vlasy zvenku i zevnitř. 

Účinky:
Odvrátí 1 rok poškození za 1 týden.
Posiluje vlasy.
Zabraňuje třepení konečků.
Navrací vlasům lesk. 

Při používání šamponu, balzámu i séra alespoň 3x týdně. 

Co na tento šampon říkám já? 

Vůně není nijak zajímavá, voní hezky, ale neohromí. Co se týče samotného použití šamponu, jsem celkem spokojená. Pění tak akorát a po umytí jsou vlasy hebké a jdou celkem dobře rozčesat. Konečky jsou opravdu méně roztřepené, jestli jsou vlasy nějak silnější jsem si nevšimla, možná s používám celé řady *Goodbye damage* budou. Tento šampon mě ani nezklamal a ani neohromil, určitě najdeme spoustu lepších šamponů, každopádně Garnier Fructis patří k mým oblíbeným šamponům a tento určitě stojí za vyzkoušení. 


Co můžu z této řady ale na 100% doporučit je sérum proti roztřepený konečkům, které jsem používala dříve.  Nanášela jsem je na konečky a někdy také po celé délce vlasů a ty po něm byly nádherně hebké a krásně voněly. Nyní používám sérum na konečky od Avonu a to se tomuhle nemůže ani trochu rovnat a tak po vypotřebování rozhodně koupím zase tohle! 


Co říkáte na tuto řadu vy, konkrétně na šampon a sérum, popřípadě jaký jiný šampon používáte a mohli byste mi ho doporučit? 


6 komentářů:

  1. Já si v pondělí koupila tento šampon a balzám k tomu, protože v Rossmannu na něj měli slevu :D a musím říct, že já jeho vůni miluju! Fakt mi moc voní :) Zatím jsem ho měla jen jednou, ale byla jsem spokojená, protože mi vlasy krásně voněly a byly hebké. To sérum vypadá taky dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja používám schauma nebo balea užasné výrobky

    OdpovědětVymazat
  3. Mě teda voní nádherně. Měla jsem ho možnost vyzkoušet v malém balení i s kondicionérem. Byla jsem velmi spokojená. Sérum jsem neměla, ale asi si ho pořídím. Já teď používám od Ziaji šampon, kondicioner i masku z kakaové řady a jsem moc spokojená.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Fantastic post and have a happy weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Nice products! Great post!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna jsem hledala nějaké sérum na konečky, takže díky za tip, asi po něm kouknu :) -L

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks