středa 4. května 2016

Floria JARO 2016

Čauko kočky! 
O víkendu moje maminka pomáhala prodávat na Floře v Kroměříži, pokud nevíte o co jde, tak v rychlosti vám řeknu, že se jedná o prodejní květinovou výstavu, samozřejmě je k dostání spoustu jiných věcí, hlavně jídla. V neděli jsem s maminkou na výstavu jela i já a ráda bych vám dnes ukázala pár fotek z hlavní výstavy, která je každým rokem lepší a lepší.



Tenhle rok byla výstava pojmenována Květinová pohádka (nebo tak nějak) a byla opravdu dokonalá. V pavilonu bylo z květin vytvořených hned několik pohádek, přičemž vám můžu říct, že každá pohádka pořadatele stála 500 000 Kč, což je docela nářez. Bohužel jsem nedokázala na fotkách zachytit všechno, protože toho bylo tolik na co se koukat. Opravdu doporučuji se jít na výstavu někdy podívat buď do Kroměříže nebo Olomouce - v každém městě je výstava jiná! Já byla tenhle rok jen tak v rychlosti nakouknout i na výstavu v Olomouci a řeknu vám, že ta v Kroměříži se mi líbila více. 

V pavilonu s výstavou bylo přítmí a jednotlivé pohádky byly nádherně osvětleny a to ani nemluvím o té dokonalé vůni všech těch květin, nádhera. 













No a nebyla bych to já, kdybych vynechala nějaké jídlo! Bylo tam toho tolik z čeho vybírat, nás s maminkou však nejvíce zaujal stánek s palačinkami, který se stal po celý den mým pravidelným útočištěm. Neodpustila bych si, kdybych vám neřekla, jak skvělé byly - s mamkou jsme ochutnaly palačinku s domácím karamelem a oříšky a lepší palačinku jsem v životě nejedla, ten karamel ♥ dokonalost, rozplývám se ještě teď. No a samozřejmě jsme ochutnaly i palačinku s nutelou a banánem ... ♥


Byly jste někdy na Floře? Jak se vám líbí fotky? 

PS. Výstava v Kroměříži ještě stále trvá a to do 8. 5. 2016 

18 komentářů:

  1. Krasne fotky 😍 ta palacinka vyzera paradne mnaam

    OdpovědětVymazat
  2. Květiny jsou něco kouzelného a když se k tomu přidá trochu kreativity dokážou vniknout opravdová umělecká díla. Moc se mi to líbí :) Olomouc i Kroměříž mám bohužel daleko a stejně není čas :/
    -Eva
    http://rainbow-journeys.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to nádherně. :)

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, tam to muselo být nádherné, na takové výstavě jsem ještě nikdy nebyla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá naprosto krásně a dokonale! ♥ O podobné výstavě slyším poprvé, tak snad se na ni taky někdy podívám :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dokonalé to také bylo! :) Určitě se někdy zajeď podívat Domi :)

      Vymazat
  6. Tak to sis určitě užila. :) a pořidila sis i nějákou kytičku do pokojíku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano užila :) A nene tentokrát jsem si žádnou kytku nepořídila :)

      Vymazat
  7. jéj tak tam muselo byť nádherne ! :)
    super

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks