pátek 6. května 2016

My life in photos│April

Čauko kočky! 
Sama sebe se ptám: To už je vážně květen? Jako vážně? .. Poslední roky ten čas strašně rychle utíká, před chvílí byly Vánoce a najednou jsou za dveřmi letní prázdniny.  V dnešním článku vám ukážu zase pár fotek z minulého měsíce, tak jdeme na to. 



Minulý měsíc jsme se sestrou opět navštívily našeho tátu a cestou jsme přestupovaly v mých oblíbených Luhačovicích, takže možnost, že bych si nedala oplatku nepřipadala do úvahy. 
Na těchto dvou fotkách můžete vidět moji nevlastní sestřičku, která je naprosto skvělá! ♥ 


 Minulý měsíc oba dva mí sourozenci, se kterými žiju měli narozeniny a tak jsme samozřejmě uspořádali malou rodinnou oslavu a nemohly chybět dorty. Bráškův dort jsem stihla vyfotit, když byl ještě v lednici, zato ten sestřin už byl bohužel rozkrájený, ale tak pro představu snad i takováto fotka postačí. 



Na instagramu jste si mohly všimnout, že i tento měsíc jsem si zašla na nové nehty a jsem z nich naprosto nadšená! :) 


Celý článek o květinové výstavě, kterou jsem navštívila o víkendu v Kroměříži už jste si měly možnost přečíst zde


No a nakonec moje dnešní snídaně. Byla jsem opět s Timem v salonu na stříhání a tak jsem si čekání zkrátila čajíkem a dobrým zákuskem a knížkou. Momentálně čtu Báječná léta pod psa a můj názor na knížku se určitě brzo dozvíte. S Timem jsme dnes byli i na očkování a s hrdostí musím říct, že jsme to všechno skvěle zvládli! 


Připadá mi, že minulý měsíc jsem pořád něco dělala a nestihla jsem se ani na chvilku pořádně zastavit a upřímně vám musím říct, že právě takovéto dny, kdy mám na celý den program a práce až nad hlavu si užívám nejvíce. 

Jak jste si užily minulý měsíc vy? Zažily jste něco zajímavého? 

12 komentářů:

  1. Hezké fotečky! Já jsem byla v dubnu v Amsterdamu a tam jsme si to moc užili :) Přeji krásný květen :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to tam muselo být super :) Děkuji, i tobě :)

      Vymazat
  2. Já měla duben celkem nabitý, ale to už asi víš :D Nové nehty vypadají moc hezky! A lázeňský oplatek bych si teď dala.


    Weleda | Rodinný set tradičních výrobků

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) .. Já když na něj teď koukám, tak bych si dala taky :D

      Vymazat
  3. Taky mi přijde, že čas rychle utíká.Sestřičku máš nádhernou, dortíky jsou povedené a nehty se mi moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím, že si mala super apríl:) A súhlasím s tým, že to ide neuveritelne rýchlo

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks