pondělí 16. května 2016

Outfit inspiration for spring/summer

Čauko kočky!
Dneska jsem si řekla, že si zase pro zábavu vytvořím nějaké outfity na polyvore, nějak mě to chytlo a mám tu hned 4, které bych vám chtěla ukázat. Myslím si, že všechny jsou velice nositelné, ať už do školy, tak některé i do práce nebo na rande.

ugkllihlifwe




První outfit jsem si okamžitě zamilovala a kdybych měla doma takové delší košilové šaty, nosím ho pořád. Jelikož je ještě celkem zima (alespoň u nás) rozhodla jsem se ještě pro černé silonky a džínovou bundičku, která outfit hezky prozáří. Slip-ony jsou pořád celkem populární a navíc skvěle pohodlné, takže to byla jasná volba. Nakonec už jen nějaké ty doplňky jako je kabelka, já zvolila tento béžový shopper bag, dále potom třeba květinová čelenka, sluneční brýle a nějaký jarní/letní kryt na mobil! 

ghjklnb

Druhý outfit je stejně jako první hlavně elegantní. Jako hlavní prvek jsem vybrala sukni, která je momentálně velmi in a mně samotné se moc líbí, k ní jsem potom zvolila volnější jemný top (myslím, že by byla fajn i bílá košile). A aby těch trendů nebylo málo rozhodla jsem se ještě pro lace-up botičky, buď na podpatku nebo balerínky, to už je na každé z vás, co se vám líbí více. Nakonec samozřejmě nezapomínám na doplňky, tentokrát je to menší černá kabelka přes rameno, opět sluneční brýle a kryt na mobil. No a pokud chceme, aby i náš obličej vypadal zajímavěji nezapomeneme na rtěnku.

ertzuioih

Nebyla bych to já, kdybych úplně vynechala i nějaké ty sportovnější outfity. V tomto prvním jsem jako jeden z hlavních prvků vybrala kšiltovku, které se momentálně také těší velké popularitě a podle mě správně zkombinované vypadají super. Já k ní zvolila roztrhané černé high-waisted džíny a crop top bez rukávů v khaki barvě. Jelikož se jedná o ležérnější outfit nesmí chybět bomber a tenisky, buď klasické nebo opět slip-ony. Nakonec klasický černý shopper bag a sluneční brýle. 

kkhj

Poslední outfit je také více ležérní a vhodný hlavně ven s kamarády, do školy nebo třeba i na festival. Hlavním prvkem jsou pruhované šaty, které jsem pouze doplnila bomberem v khaki barvě, černými Converskami, baťůžkem a nezapomněla jsem ani na delší náhrdelník a černé silonky! 

Jak se vám líbí tyto outfity? A co říkáte na trendy jako je například šněrování, khaki barva, bombery nebo třeba kšiltovky? 

17 komentářů:

  1. Pamatuji si, že když jsem byla mladší, tak kšiltovky byly fakt hit a teď se to podle mě zase víc a víc vrací :). Já jsem ale strašně moc na riflové bundičky, takže ta v tom první outfitu, ta je prostě skvělá :). Ale když bych měla říct, který outfit se mi líbí do kupy celkově nejvíc, tak asi ten poslední :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Džínové bundičky mám taky moc ráda :) Jsem ráda, že se ti outfity líbí :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbí! Mít lepší postavu, nenosím nic jiného :D

      Vymazat
  3. Ten první outfit je krásný ty bílé botičky jsou nádherné!
    Beauty by K. - aktuálně probíhá narozeninová soutěž!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne wishlisty!! a super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc se mi líbí ten 3 a 4 outfit, sem spíš sportovní typ :) ale všechny jsou pěkné a šik ;) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) tyhle dva se mi také moc líbí a klidně bych v nich chodila denně, mít takové kousky doma :)

      Vymazat
  6. Krásné. I když se mi khaki barva moc nelíbí, tak se mi nejvíce líbí 3. outfit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. šiltofky ja nosím ale so zarovnaným šiltom také sa mi nepáčia a ani nesedia .

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kšiltovky se zarovnaným kšiltem sama moc nemusím :)

      Vymazat

Blogger Template by DanyČuks