pátek 27. května 2016

OUTFIT│My favourite maxi dress ♥

Čauko kočky! 
Jakpak se máte? Já sice poslední dny vůbec nic nestíhám (což je také důvod mé neaktivity zde), ale mám se skvěle. Trávím mnohem více času s rodinou a hlavně venku, také jsem začala chodit na brigádu a samozřejmě je tu pořád škola. Dost ale o tom, dnes bych vám chtěla ukázat outfit, ve kterém jsem vyrazila s maminkou a sestrou na rychlo oběd. 



Minulou neděli jsme se s mamkou a sestrou úplně impulzivně rozhodly, že si zajedeme na oběd a jelikož jsme celkem spěchaly nebyl čas na vymýšlení nějakého super outfitu a tak jsem sáhla po něčem, co mě nikdy nezklame a to jsou maxi šaty. Tyhle modro bílé jsem si strašně oblíbila a neustále pokukuju v obchodech po dalších, zatím mě ale bohužel nic nezaujalo. Ale zpět k outfitu, ke kterému jsem si vzala černé sandálky na platformě a mou oblíbenou kabelku, kterou jste viděly nejméně 100x. No a jelikož jsem obrovský zmrzlík tak jsem si i v tom obrovském vedru co bylo vzala džínovou bundičku - pro jistotu! :D 










Maxi dress - Takko
Bag - Deichmann
Shoes & jacket - Vietnamese shop 

Jak se vám líbí tento outfit? Máte rády maxi šaty? Také už jste je tenhle rok vytáhly? 

18 komentářů:

  1. Mooc ti to sluší!! Ti maxi šaty jsou naprosto dokonalé. Chtěla bych je taky nosit, ale nemůžu kvůli mé výšce :D Každopádně kdybych zkusila boty na klínky, tak by to možná nevypadalo, tak špatně. Díky za inspiraci! Jo a abych nezapomněla, na mém blogu jsem tě nominovala do jednoho článku, a tak budu ráda, když ho sepíšeš :)

    10 kosmetických faktů o mně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Markét! :) Myslím si, že s botkami na klínku by to tvůj problém s výškou vyřešilo :) Určitě to vyzkoušej a také děkuji za nominaci, momentálně si už článek můžeš na blogu přečíst :)

      Vymazat
  2. Eli, tak tady ti to mega sluší! ♥ Držím palce, aby jsi v obchodech narazila na nějaké další maxi šaty, co tě zaujmou, protože ti moc sluší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty jsou ale bezvadné! :O Moc Ti to sluší, hlavně ještě v té kombinaci s bundičkou a brýlkama, prostě top! ♥
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ♥ V létě je ráda nosím i s kloboukem :)

      Vymazat
  4. Moc ti sluší, šaty jsou jednoduché a moc krásné!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  5. Konečně nějaké hezké maxi šaty, které nevypadají jako kus hadru na podlahu! :) Pěkné fotky. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  6. great post and blog :)
    kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  7. Miluji šaty, ty nikdy nezklamou a navíc nemusíš přemýšlet, co rychle si vzít na sebe. Šaty jsou krásné a moc ti to sluší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, šaty jsou jednoduché a nejde jimi nic zkazit :) Děkuji ♥

      Vymazat
  8. Najlepší príspevok za poslednú dobu, fakt super :)

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks