neděle 8. května 2016

OUTFIT│Blue sky, blue dress.

Čauko kočky!
Jak jistě víte dnes byl a stále je Den matek, popřály jste té své? Jelikož u nás bylo nádherně já jsem s maminkou strávila celý den venku na zahradě a odpoledne jsem ji zneužila k vyfocení outfitu. Mamka sice není nejlepší fotograf, ale i tak doufám, že se vám můj dnešní outfit bude líbit. 



Takže jak můžete vidět, už jsem se konečně trochu "vyletnila" a nebyla jsem konečně zabalená jako eskymák! Jelikož bylo opravdu krásně rozhodla jsem se vytáhnout své modré květované šaty s volánky, které jsem mimochodem sehnala na votoči, silonky jsem zvolila černé, ale myslím si, že by outfit vypadal fajn i s klasickými tělovými. Co myslíte vy? Džínová bunda byla jasnou volbou, stejně tak černé balerínky a moje oblíbená kabelka. Účes je potom něco, co jsem vytvořila během minuty s tím, že už prostě musím s těmi vlasy udělat něco jiného, než každý den a myslím, že to celkem ujde. Mimochodem, taky se vám stává, že si nějaký účes oblíbíte a potom ho nosíte každý den třeba i několik měsíců? :D 





Jak se vám líbí outfit? Líbil by se vám i s obměnou silonek za tělové? A co říkáte na účes?

16 komentářů:

  1. Outfit sa ti vydaril, modrá sa ti hodi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem své mamince popřála. Outfit se mi líbí, moc ti to sluší i s účesem a silonky bych klidně dala i tělové, taky by to mohlo vypadat dobře. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Poprvé v životě tě snad vidím v šatech. :) A říkám rovnou měla bys je nosit častěji :) Sluší :) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cože? Vždyť je nosím v létě pořád :D :) Děkuji! :)

      Vymazat
  4. Krásný outfit! :)

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šatičky super, moc se mi líbí a modrá k Tobě sedne :). A účes taky paráda, jednoduché. Máš moc pěkné dlouhé vlásky :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké. Za chvíli už odložíme i ty silonky :-) Raději mám počasí, ve kterém se nosí tvůj outfit

    OdpovědětVymazat
  7. Ta kabelka je super! Outfit se moc povedl.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  8. Outfit je velmi pekny najme ta kabelka ma zaujala :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks