čtvrtek 4. února 2016

Cosmetic news #12

Čauko kočky! 
Jako téměř každý měsíc i teď jsem tu s článkem o kosmetických novinkách. Tentokrát se mi nasbíralo celkem málo produktů, ale to vám snad nebude vadit. Mám tu opět pár produktů z Avonu, ale i z drogerie, tak se na to rovnou vrhneme. 


*Make up revolution lipstick*
Tuhle rtěnku jsem dostala od kamarádky k Vánocům, jednu od MUR už mám a jsem s ní celkem spokojená, tahle mě bohužel celkem zklamala svou téměř žádnou pigmentací. :( Samotný odstín Sweetheart je velice hezký a obal rtěnky se mi také líbí. 
5b./10b. 

*Avon odličovač očí* 
Tenhle odličovač jsem také dostala (skoro jako všechny věci z dnešního článku), je to odličovací mléko a moje mamka ho používá velice ráda, tak jí ho asi dám, protože já mám raději micelární vody. Každopádně vše hezky odlíčí a v podstatě mu nemám co vytknout, jen mám jiné favority. 
9b./10b.


*Avon tuhý pudr*
Když jsem dostala tenhle pudr měla jsem velkou radost, protože můj mi zrovna dochází a balení tohohle se mi moc líbí. Má velké zrcátko a i houbičku, kterou sice nepoužívám, ale je fajn ji tam pro jistotu mít. Pudr mám v odstínu fair. Na ruce je krásně světlý, no na obličeji ho musím ještě řádně otestovat, zda není trochu do oranžova. Ale upřímně doufám, že bude super. 
7b./10b. 

*Miss sporty tužka na oči*
Tužek na oči není nikdy dost, konkrétně tahle je v odstínu č. 001 magic a je to klasická černá, možná s kapkou takové kouřově šedé. Pigmentovaná je velice hezky a výdrž prozatím posoudit nemohu. 
9b./10b. 


*Avon ultra beauty rtěnka* 
Tuhle rtěnku mám v odstínu forever pink, bohužel ten mě hned v úvodu zklamal, protože v katalogu vypadal uplně jinak a rtěnku v takovémto odstínu už mám. Pigmentace také není nic světoborného viz fotka (jedna vrstva vs několik vrstev). Obal je bohužel také strašný, obávám se, že v kabelce by nepřežil ani týden. Celkově mě tahle rtěnka celkem zklamala. 
3b./10b. 

*Essence silky touch blush*
Tuhle tvářenku jsem si pořídila ve slevě za pouhých 35 Kč, konkrétně se jedná o odstín č. 70 kissable, který se mi velice líbí a konečně mi snad i sluší. Tvářenka je velmi dobře pigmentovaná, což mi občas trochu znepříjemňuje manipulaci a každé ráno tipuji, zda z domu vyjdu jako normální člověk nebo Marfuša, ale to samozřejmě není chyba tvářenky. Celkově je podle mě super a nemám co vytknout. 
10b./10b.

Co říkáte na jednotlivé produkty, máte některý? Na který by vás zajímala recenze? 

34 komentářů:

  1. Mě se nejvíce líbí ta tvářenka! :) Super novinky :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Mě by nejvíce zajímala recenze na rtěnky od MUR. Tvářenku od Essence mám taky, ale v jiném odstínu a jsem s ní celkem spokojená, za tu cenu... :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tu cenu je tvářenka určitě super :) A pokusím se o společnou recenzi na obě rtěnky :)

      Vymazat
  3. Aj ja mám rúž od MUR síce je dobrá, ale aj Miss Sporty má lepšiu pigmentáciu, ale tak za tú cenu :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Miss Sporty jsem nikdy rtěnku neměla, možná někdy vyzkouším :)

      Vymazat
  4. Silky touch blush mám taky,ale už asi dva či tři roky starou a naprosto furt je skvělá! :) Moc pěkné produkty :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  5. Essence některými svými produkty překvapuje, přijde mi, že se za posledních pár let kvalita produktů o dost zlepšila :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to na mě tak začíná působit! Hlavně kvalita pudrových produktů, jako jsou tvářenky a stíny je podle mě super :)

      Vymazat
  6. Tvarenku Esence jsem jednou měla a byla super

    OdpovědětVymazat
  7. Ten avon odličovač mám mamka a občas si ho proopůjčím:DJe super:)
    All About Everything

    OdpovědětVymazat
  8. Tvárenka vyzerá vážne super a tá cena! :O
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  9. Lícenka vyzerá byť krásna...taký ten milý prirodzený odtieň. Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  10. Tvarenka vyzera super :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  11. Avon chci už dlouho vyzkoušet, měla jsem od nich rtěnku a divila jsem se, ajk super byla :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Nice Post!
    http://arganlifeherbalshampoo.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Odstín rtěnky od MUR je vážně nádherný! :) Jen škoda, že je tak málo pigmentovaná.. já sama od této značky jednu rtěnku mám, ale mám spíš problém s výdrží, která je hodně mizerná :(

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z té pigmentace jsem opravdu zklamaná, ale co se dá dělat.. bohužel i ta výdrž je nic moc no :/

      Vymazat
  14. Jedinou zkušenost a to špatnou mám s odličovačem Avon, který mi teda vůbec nesedl a dost mě na pleti štípal.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový problém s ním naštěstí nikdo u nás doma nemá, ale tak to je u každého jiné :)

      Vymazat
  15. Odličovač od Avonu používam aj ja, naozaj je fajn. :) Aj keď sa určite dajú zohnať na trhu aj lepšie. Pekný článok. :)
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  16. Ten odstín MUR rtěnky je moc krásný, jen škoda té pigmentace :/ Mě by zajímala recenze na tvářenku Essence :)

    Víkend v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář Markétko :) O recenzi se pokusím co nejdříve :)

      Vymazat
  17. Tvarenku essence mam take v jinacim odstinu a jsem spokojena.:-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks