úterý 23. února 2016

RECENZE│ Avon Parisian chic EDP

Čauko kočky! 
Tak po včerejším slunečném dnu nám dneska zase pokračuje deštivé počasí. Pojďme si teda alespoň zpříjemnit den recenzí na mou momentálně oblíbenou vůni. 


Tuhle vůni jsem dostala snad ještě před Vánocemi a musím říct, že jsem si ji opravdu velice oblíbila. Flakonek má 50 ml a cena se v katalogu vždy pohybuje kolem cca 300 - 400 Kč. 

Co uvádí výrobce: 
Kategorie: cypřišově - ovocná
Hlavní složky: černá malina, jasmín, santalové dřevo 
Autentická, odvážná a rafinovaná vůně, která dokonale zachycuje styl Paříže. Kombinace jiskřivé vůně ovoce se otvírá ve smyslném květinovém základu a hřejivých spodních tónech, oslňuje smysly a evokuje eleganci. 

Můj názor:
Samotné balení se mi moc líbí, je jednoduché a elegantní. Vůně je celkem silná, avšak jemná a nevtíravá. Vždy jsem u vůní měla problém s výdrží a jsem ráda, že s touhle to tak velký problém není. Na kůži vydrží podstatně méně než na oblečení, na kterém drží jako ďas! Celkově jsem s vůní moc spokojená a už mám v zásobě další balení. 



Co říkáte na tuto vůni? A jaká je vaše oblíbená? 

19 komentářů:

  1. Jo, to počasí je dnes hrozné. :/ Líbí se mi ta nádobka voňavky. :) Já mám teď oblíbenou od Essence nějakou limitku co byla jen za 80 Kč v drogerce kolem Vánoc. :D
    KattyLife
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od essence už jsem dlouho žádnou neměla! Až budou zase nějaké mít musím je omrknout :)

      Vymazat
  2. Já jsem tuhle vůni dostala k Vánocům a také jsem si jí hrozně moc oblíbila. Naprosto krásně voní a vůni cítím i několik hodin ;)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  3. Já miluji vůni zeleného čaje. Mám doma parfém od Elizabeth Arden a až na výdrž jsem s ní moc spokojená. Tvou vůni nepoznám. Škoda, že nemůžu přivonět. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu bych chtěla také vyzkoušet, ale vždy na se na ni zapomenu v drogerii podívat -_-

      Vymazat
  4. veľmi pekná vôňa, mala som ju a bola som spokojná :)
    Pozývam teba a tvoje čitaťeľky na súťaž: http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/02/giveaway-time.html

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že taky ujíždíš na Avonu. :D Miluju jejich parfémy a toaletky! :D ♥

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ttuto vůni jsem ještě nezkoušela, ale taky mám doma pár parfému od Avonu.
    Beauty by K. - soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je zatím moje nejoblíbenější ze všech, co jsem z Avonu měla :)

      Vymazat
  7. Ja mám od Seleny Gomez a tá vonia nádherne, ale táto vyzerá tiež dosť dobre

    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Avon vône sú za také ceny veľmi dobré, hlavne ich výdrž. Túto som síce nemala ani vzorku, ale vyzerá skvelo :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jj, tato vůně je pěknná, mamka jí měla a voněl ak od toho skoro celý dům (tajně ji používala aji ségra), spolužačka si ji taky pochvalovala. :) :)

    OdpovědětVymazat
  10. Máme tú vôňu doma a je celkom príjemná :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks