neděle 21. února 2016

My favourite movies.

Ahojky kočky!
Přemýšlela jsem, co bych vám tak dnes napsala za článek, myslím si, že kosmetiky a módy máme přes týden dost a tak si zasloužíme trochu odpočinek u oblíbených filmů. Já vám dnes ukážu ty své. 

tv, girl, and naked image
(zdroj we♥it)



Focus
Podle mě naprosto super film, který stojí za shlédnutí. V hlavní roli Will Smith jako podvodník, který se romanticky zamiluje do začínající podfukářky, a když  se s ní příliš sblíží, rozejde se sní. O tři roky později se jeho bývalá láska objeví v Buenos Aires a on je vyšachován ze hry, kterou sám rozehrál. Aby bylo vše ještě zamotanější, oba stejně nápaditě rozehrají své podvody a oba chtějí podfouknout stejného miliardáře, majitele mezinárodního závodního týmu. 


The age of Adaline/Věčně mladá 
Přiznám se, že vůči tomuto filmu jsem byla nejdřív skeptická a upřímně mi neskutečně vadí, jak je ten název přeložený do češtiny. Každopádně film mě velice zaujal a určitě ho doporučuji shlédnout. 
Hlavní postavou je ani ne třicetiletá Adaline, která havaruje se svým autem a stane se zázrak - nejen, že nehodu přežije, ale navíc už nikdy nezestárne ani o jediný den a žije dalšách 80 let. Věčné mládí se však záhy projeví jako překážka v běžném životě. Adaline bezmocně sleduje, jak její dcera stárne, až je starší než Adaline. Dlouhodobě nemůže prožívat lásku a nakonec zůstává uplně sama. Po ltech osamocení se v Adalině životě objevuje Ellis Jones, do kterého se zamiluje. Vše vypadá idylicky, ale jen do okažiku, než se Adaline setká s otcem svého přítele Williamem, který v Adaline pozná dívku, kterou před lety miloval ... 


Labyrint: Útěk/ Labyrint: Zkoušky ohněm 
Jsem milovník skoro jakýchkoliv fantasy filmů, takže Labyrint naprosto zbožňuji. Myslím si, že děj vám moc vysvětlovat nemusím.. skupina lidí, je uvězněna v labyrintu a snaží se z něj dostat ven. 


Stážista 
Vtipný a milý film, u kterého se určitě nudit nebudete. Robert De Niro hraje ve filmu Bena Whittakera, 70 letého vdovce, který si uvědomil, že odchod do důchodu není až tak skvělý, jak se říká.  Využije příležitosti vrátit se znovu do hry a stane se stážistou módního webu, který založila  a provozuje Jules Ostinová. 


Nedotknutelní 
Pokud jste tento film neviděli přicházíte o hodně, protože je naprosto dokonalý. Pro mě to je jeden z nejemotivnějších a zároveň nejvtipnějších filmů a snad nikdy mě neomrzí. 
Ochrnutý a bohatý aristokrat Philippe si za svého nového opatrovníka vybere Drisse, živelného mladíka z předměstí, kterého právě pustili z vězení. Jinými slovy - najde si na tuto práci tu nejméně vhodnou osobu. Podaří se jim však propojit nemožné: Vivaldiho a populární hudbu, seriózní a žoviální vtípky, luxusní obleky a tepláky. Bláznivým, zábavným, solným, neočekávaným a hlavně "nedotknutelným", přesně takovým se stane jejich přátelství... Komedie s dramatickou zápletkou o tom, že ani od krku po prsty u nohou nepohyblivý člověk odkázaný na pomoc druhých, nemusí ztratit smysl života. 


Avengers/ Avengers: Age of Ultron 
Jedna z mých oblíbených fantasy sérií, navíc bych se asi měla zmínit, že miluju snad všechny filmy se super hrdiny od Marvelu. 


Hobit: Neočekávaná cesta/ Hobit: Šmakova dračí poušť/Hobit: Bitva pěti armád 
Všechny tři díly jsou opět naprosto dokonalé a musím se přiznat, že mě baví mnohem více než Pán prstenů. 

Máte některý z filmů také rádi? A jaké jsou vaše oblíbené filmy? Zajímal by vás článek i o mých oblíbených seriálech? 

23 komentářů:

  1. Na sledování filmů a televize mi jaksi nezbývá čas. Více z tvých oblíbených filmů jsem neviděla, ale nějaké seriály sleduji, tak na ty by mě článek určitě zajímal. Tím samozřejmě nechci napsat, že tento mě nezajímá. Možná až nebudu mít co na práci, tak si na nějaký tvůj film vzpomenu a kouknu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně no, ne všichni mají čas na sledování filmů :/ Po nějaké době článek s oblíbenými seriály určitě napíšu :)

      Vymazat
  2. Vždycky jsem si myslela, že Labyrint je fakt blbost, ovšem po shlédnutí jsem naprosto změnila názor a patří teď k mým snad nejoblíbenějším filmům, co se ale například Hunger Games týče, tak jsem se utvrdila v tom, že to je opravdu blbost, která mě absolutně nezaujala!:D jinak celkově si vybrala fajn filmy:) Věčně mladá se mi taky moc líbí:)
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hunger games jsem neviděla a ani mě to neláká, abych se teda taky přiznala :D ..

      Vymazat
  3. Nedotknutelní♥♥ bože ten film bych mohla vidět tisíckrát a stejně bych se mohla smát u každé hlášky, co ty dva řeknou♥:D The age of Adaline.. taky nesnášim, jak to přeložili ._. ale je to super film, strašně moc se mi líbil:) ještě pár jsem jich viděla z tvého seznamu, ale na zbytek bych se mohla kouknout:)
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Nedotknutelnými to mám stejně :) The age of Adeline je dokonalý film :)

      Vymazat
  4. Jakto, že jsem neviděla film Stážista? To budu muset napravit!:D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Docela se stydím, ale nikdy jsem Hobita ani Pána Prstenů neviděla :D Mě to nějak moc nechytlo, radši mám HP :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pána Prstenů taky moc ráda nemám, no a HP miluju :)

      Vymazat
  6. videla som Stážistu a bolo to super :) hobit a Pán prsteňov ide mimo mňa :D úplne :D

    OdpovědětVymazat
  7. Stážistu som si nedávno stiahla a je to úžasný film ! :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Až na toho Hobita a Labyrint s tebou úplne súhlasím :)

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hobit je moje srdcovka, ale ne každému se líbí ta tématika :)

      Vymazat
  9. večne mladá chcem pozrieť už dosť dlhooo ! počúla som že pecka film, ked budem mat cas urcite si ho pozriem :)

    TeenMumy

    OdpovědětVymazat
  10. Nedotknutelní mám taky ráda, kvůli těm hercům jak nejdří (a ted mi promin ten výraz) ohrnují nejd´řív nad sebou nos, ale pak se spřátelí a nedaji bez sebe ani ránu. :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks