středa 17. února 2016

Wishlist.

Čauko kočky!
Vítám vás u dnešního článku, ve kterém bych vám ráda ukázala do nedávna můj pomyslný wishlist. Nachází se v něm několik basic kousků, o kterých jsem s hrůzou zjistila, že mi v šatníku chybí nejvíce. 



wishlist


Basic trička/tílka - Dříve jsem takovéhle jednoduché trička jak s dlouhým tak krátkým rukávem vůbec nenosila, jenže s věkem asi přichází i rozum a tak jsem si je v poslední době moc oblíbila. Mám doma černé tričko s dlouhým rukávem z Kiku a musím říct, že je super a ráda bych si tam pořídila i další barvy, případně i trička s krátkým rukávem nebo tílka, která mám teda ale více ráda z Takka. 

Roláky - Zima pomalu odchází a já pořád nemám žádný svetřík nebo tričko s rolákem. Více se mi osobně líbí, když rolák není tak vysoký, ale jen do půli krku, bohužel u nás v obchodech jsem nikde takovéto trička/svetry neviděla, takže pokud máte nějaké tipy sem s nimi. 

Bomber jacket - Mám o ní vůbec ještě básnit? Už jste ji viděli v několika článcích, ať už to byla inspirace outfitová nebo s obrázky z we♥it, nikdy tam však nechyběla tato dokonalá bundička. Moc se mi líbí černé, khaki a samozřejmě burgundy. Nejvíce bych ale asi vynosila černou, co si budem povídat. 

Kabelka - Moje "školní" kabelka už je v otřesném stavu a tak bych uvítala nějakou novou. Měla by být jednoduchá, černá a mít pevné "uši", protože do školy věčně tahám půlku pokoje a ledničky. Samozřejmě bych uvítala i nějakou rozumnou cenu. Takže opět, pokud víte, kde sehnat podobné kabelky za fajn ceny budu ráda za váš tip v komentářích. 

Koženková bunda - Doma mám už jednu černou koženkovou bundu, kterou nosím velice ráda, nuže její problém je ale ten, že má 3/4 rukávy, takže když je ještě trošku zima nosit se nedá. Velmi by se mi líbila nějaká podobná jako je na obrázku.

Lodičky  - Jedna z věcí, kterou u mě doma najdete velmi málo. Pokaždé když se rozhodnu pořídit si nějaké lodičky jdu do obchodu s jasnou představou - chci jednoduché černé lodičky, na nižším podpatku, bez jakýchkoliv ozdob - nakonec ale z obchodu vždy odcházím s pravým opakem toho, co jsem chtěla a tomu už musí být konec! Ty boty fakt nutně potřebuju! :D... Navíc přemýšlím, jestli pořídit lodičky s nějakou přezkou, protože na podpatcích nejsem moc zvyklá chodit a když už si je dám většinou je to pro mě utrpení, takže jakékoliv ulehčení by se mi hodilo. 

Rtěnka - Tyhle rtěnky v odstínech Kylie Jenner jsou teď in a mně se moc líbí, takže bych jednu moc ráda vlastnila. V drogeriích jsem žádnou v takovémhle odstínu neviděla, co vy? 


Máte i vy svůj wishlist, případně co si přejete nejvíce? Máte nějaké tipy kde pořídit bomber jacket a kabelku? A jaké byste mi doporučily lodičky? 

25 komentářů:

  1. Na novou kabelku se také chystám;) Lodičky bych také potřebovala,hlavně na plesy..;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že na tom podobně nejsem sama.. bohužel na žádné hezké lodičky, ve kterých bych dokázala chodit i já jsem nikde moc neviděla :/

      Vymazat
  2. Moc pěkný wishlist :-) S těma lodičkama to mám velmi podobně, ted sháním jedny v tělové barvě... Jinak bomber bundičky mají ted skoro všude. Zkus HM, Mango... :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tělové barvičce jsem také jednu dobu sháněla, ale nakonec jsem jako obvykle koupila jiné.. nedávno jsem ale viděla celkem hezké v Deichmannu. HM a Mango mám doooost daleko, takže asi budu mít s touhle bundičkou smůlu :(

      Vymazat
  3. Ten světlý rolák z obrázku vypadá skvěle :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  4. Koženkové bundičky se mi moc líbí a taky jednu mám a hodně se mi teď zalíbily křiváky. :-) Lodičky s přezkou jsou parádní, ty bych si určitě koupila, kdybych je uviděla někde v obchodě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Moje wishlisty jsou poměrně nekonečné!:D každý den mě vždy trkne něco, co prostě nutně potřebuju! Ale vybrala si krásné a hlavně základní věci, které by neměly chybět nikomu:)
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to se mi taky stává a proto jsem si jeden základní wishlist vytvořila, abych si pořád nekupovala něco uplně jiného! :D

      Vymazat
  6. Lodičky a rúže! Teho neni nikdy dost! Momentálne rozmýšlam jaké lodičky si kúpim na Prom a vubec nevim :(

    OdpovědětVymazat
  7. užasné darky ty trička a kabelka taky nějakou potřebuju

    OdpovědětVymazat
  8. Wishlisty asi mám, ale jenom tak v hlavě.. takže párkrát prostě zapomenu, cože jsem to vlastně chtěla :D ale toto je velice použitelný wishlist :)

    eL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždy někde něco vidím, řeknu si, že to nutně potřebuji a za pár dní na to taky zapomenu :D Alespoň vím, že jsem to asi za tak moc nepotřebovala :D

      Vymazat
  9. ja mám takéto basic kúsky tiež veľmi rada, ťažko sa mi to pripúšťa, ale tie najzákladnejšie veci v šatníku chýbajú... ale už som si to tiež uvedomila a občas dokonca viac zainvestujem do toho basic kúsku, lebo na sto pro viem, že ho budem nosiť :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý wishlist :) Asi všechno z něj bych brala i já :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný wishlist, černou kabelku bych taky potřebovala :)

    Bio Karité Balzám na nehty Saloos

    OdpovědětVymazat
  12. Ja som ešte len pred nedávnom doplnila zásobu basic tričiek, tiež som skoro žiadne nemala. Čo sa týka kabelky, taktiež by som chcela nejakú takú, no žiadne sa ku mojej nízkej postave nehodí :( pekný článok☺
    Bibána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks