pondělí 8. února 2016

Fashion haul #15

Ahoj kočky!
Ani jsem nedoufala, že se mi nakonec nashromáždí nějaké nové kousky oblečení, ale štěstí mi přálo a tak se s vámi o ně můžu podělit v dnešním fashion haulu. 




Jako první začnu těmihle super teplými ponožkami, které jsem dostala ještě k Vánocům a samozřejmě bych to nebyla já, kdybych vám je tehdy nezapomněla nafotit. Pokud jste takový zmrzlík jako já určitě si tyhle ponožky pořiďte taky! 


Když moje babička zjistila, že nenosím v zimě žádné rukavice nedalo jí to a koupila mi tyhle. Podle mě jsou naprosto dokonalé a ta starorůžová barvička se mi moc líbí. Co na ně říkáte vy? 


V minulém haulu jsem vám ukazovala nové džíny, ze kterých jsem měla obrovskou radost. Teda aspoň do té doby, než jsem zjistila, že mi při každém kroku padají! A tak i přes to, že jsem naprostý odpůrce pásků, jsem byla nucena si nějaký pořídit. Rozhodla jsem se nechat si vyrobit uplně jednoduchý kožený černý pásek a výsledek se mi moc líbí a nakonec ho nosím i celkem ráda. Takže jupíí, záhada s padajícími kalhotami vyřešena! 


Tenhle svetr jsem dostala od babičky a jakožto milovníkovi mint barvy mi udělal obrovskou radost. Navíc flitry svetříku dodávají skvělý šmrnc, je prostě super a já doufám, že ho někdy uvidíte v nějakém mém outfitu. 


Hurá, jedna položka z mého pomyslného wishlistu je konečně splněna. O těchhle kuličkách na kabelku/klíče jsem vám básnila už v samostatném článku a od té doby jsem je lovila snad v každém obchodě, do kterého jsem vešla. Štěstí se na mě usmálo až ve vietnamském obchodě v podobě téhle nádherné středně velké kuličky v BURGUNDY barvě, tu jsem prostě musela mít. 


A poslední věc kterou vám dnes ukážu jsou tyhle sportovní legíny, které mě na první pohled dostaly. Miluji takovouhle šedou barvu. Neonová růžová navíc legínám dodává super šmrnc (vážně jsem už zase použila slovo šmrnc?). Už se těším až si je vezmu na brusle nebo na kolo! 

Co říkáte na mé úlovky? A čím jste si v lednu udělaly radost vy? 

32 komentářů:

  1. Perfektní úlovky! :) Rukavice jsou naprosto dokonalé :D

    Mare di Fragole

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš, myslím, že je teď nošení riflí i pohodlnější, když si je nemusíš pořád vytahovat. Takové jednoduché opasky mám taky ráda a líbí se mi. Jinak ty legíny dostaly na první pohled i mě, jsou parádní. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je to mnohem pohodlnější, jsem ráda, že jsem se konečně ke koupi opasku dokopala. :D ..

      Vymazat
  3. Ponožky a svetrík by som hneď brala. Ten plyšový prívesok sa mi veľmi nepáči, nemám rada chlpaté veci. :D
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Chlupatá kulička, ponožky i rukavičky jsou úžasné

    GA Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  5. Svetrík má krásnu farbu, prívesok na kabelku by ma tiež potešil (už dlho ho hľadám).
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem ho dlouho hledala! Nakonec jsem se v obchodě rozmýšlela zda koupit černou nebo burgundy, ale jakožto milovník burgundy barvy jsem moc dlouho přemýšlet nemusela :D

      Vymazat
  6. Ta kulička je super! Taky si ji musím pořídit, když o tom všichni mluví :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Legíny a prívesok sú megaa! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Rukavičky sú úplne zlaté a legíny sú parádne :-) opasok sa chystám kúpiť asi 3 mesiace nech nenosím môj starý škaredý a stále nič :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ho kupovala tak půl roku, takže v klidu :D

      Vymazat
  9. Bambulku mám objednanou z eBay a už se nemůžu dočkat až dorazí. Mám tedy objednanou šedou, ale přemýšlím ještě o vínové, když jí tak vidím :D
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šedá bude vypadat určitě nádherně! Já jsem v jednom obchodě viděla šedou i s takovým nádherným přívěškem a byla dokonalá :)

      Vymazat
  10. bambulka na kabelku nebo klíče prostě musí být :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné nákupy, ty legíny vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ty rukavice jsou roztomilé !:) mám podobné šedé, ale v té růžové jsou jako pro princeznu :) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí :) Šedé musí být taky krásné :)

      Vymazat
  13. Také jsem si je moc oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, Eli, já jsem za tebe moc ráda, že sis koupila tu kuličku na kabelku :)

    Kosmetický wishlist 2016

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks