sobota 13. února 2016

Outfit inspiration

Čauko kočky!
Už zase tu delší dobu nebyla žádná outfitová inspirace a tak je čas na malou dávku jak elegantních, tak pohodových a volnočasových outfitů.

jinnj



Hned první outfit je elegantní vhodný klidně na nějakou významnější událost. Vybrala jsem takové "svetříkové" šaty s dlouhým rukávem, které se mi opravdu moc líbí. Venku je pořád celkem zima a tak nesmíme zapomínat na nějakou bundičku, já jsem tentokrát zvolila kožešinový kabátek. A nakonec černé lodičky, kabelka a jednoduchý řetízek. Jednoduché a dokonalé. 

zjgujh

Druhý outfit, jak můžete vidět, je něco úplně jiného než ten první. Já bych takhle vyrazila ven s kamarády nebo klidně i do školy. Černé protrhané high waisted džíny jsou už klasika, k nim jsem zkombinovala kratší šedý top, který je podle mě dokonalý stejně jako černá bomber jacket, kterou jsem do outfitu prostě musela zahrnout. Nakonec už jen jakékoliv jednoduché tenisky a vak.

dfghj

A pro změnu opět elegance! Tentokrát jsem vybrala jak jinak než *burgundy* asymetrickou sukni a k ní nádherné krajkové body. V poslední době jsem si hodně oblíbila kožešinky a tak jedna nesmí chybět ani na bundičce. Kabelku jsem vybrala malou se zlatými aplikacemi a nakonec už jen obyčejné černé lodičky, které se hodí ke všemu.

dfghjk

Poslední outfit je opět trochu ležérnější. Nejvíce se mi líbí koženkové kalhoty, podle mě vypadají dokonale. ♥ K nim jsem zkombinovala kratší burgundy top a samozřejmě parku s kožešinou. Botičky jsem zvolila vyšší kožené a nakonec batůžek s třásněmi.

Co říkáte na jednotlivé outfity a který je váš favorit? 

27 komentářů:

  1. Super outfity. :) Je vidět, že máš dobrý vkus. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny se mi líbí!!:) Nejvíce asi ten druhý, volnočasový.

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, tak to je opět naprostá paráda! :) Nejvíc se mi líbí hned ta první kombinace, ale jak se znám, určitě bych si oblékla tu druhou :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohodlí nade vše žejo! :) Já bych klidně oblékla i tu první, kdybych měla postavu na ty šaty :( :D

      Vymazat
  4. Vyšla bych ven klidně v každém tvém outfitu, jsou moc hezké. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne outfity. Najviac sa mi páčia tie sivé šaty.
    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  6. Zase krásné a moc super kombinace!:)
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekné outfity. najviac sa mi páči posledný.
    http://www.simplykristinasblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Hneď by som brala ten prvý - tá bunda je skvelá ♥
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  9. The post is fantastic! I love it:)

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Super outfity, já se letos chystám na nějaké potrhané rifle, tak snad najdu v obchodech něco, co mě oslní.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce! :) Já mám na rifle strašnou smůlu! :/

      Vymazat
  11. brala bych všechno, je to jednoznačně dokonalý! :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks