pondělí 15. února 2016

RECENZE│Essence silky touch blush

Čauko kočky! 
Hned na začátku vám chci moc poděkovat za všechny vaše komentáře u posledního chit chatu, ve kterém jsem filozofovala nad studiem v zahraničí, neskutečně si cením vašich rad. Dnešní článek bude ale o něčem úplně jiném, tentokrát tu pro vás mám recenzi na tvářenku. 

Tuhle tvářenku jsem si pořídila ve výprodeji za krásných 35 Kč, navíc moc se mi líbil i odstín (č.70 kissable) a tak musela být moje. Balení tvářenky je celkem velké a myslím, že i bytelné. Co se týče samotného produktu tvářenka trošku práší, má za to ale podle mě dokonalou pigmentaci a snadno to s ní přeženete a potom se na pleti hůř zpracovává, takže je třeba mít lehkou ruku. Na tvářích vydrží téměř celý den. Já téhle tvářence nemám co vytknout, za tu cenu je skvělá (obvyklá cena v drogeriích cca 75 Kč).




Máte nějakou tvářenku od essence? A jaký je váš oblíbený produkt od této značky? 

32 komentářů:

  1. Tvářenky nepoužívám:) a od essence mám ráda laky na nehty:)
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež som bola pozrieť výpredaje Essence, ale podľa mňa nič moc:( kúpila som si iba jeden očný tiež, na ktorý mi zľavu ani neodpočítali!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na výprodejích nebyla, jen ji mám z výprodeje v drogerii, i když na výprodej bych koukla ráda :D

      Vymazat
  3. Vyzera to super, momentálne robím giveaway o kabelku Michael kors, ak chces zapoj sa :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře, mám teď jednu tvářenku z limitky a je skvělá :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Ja ju man tiez len inu farbu a aj podla mna je super :) hlavne za tu cenu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ta cena je opravdu směšná :D Přemýšlím, že si zajdu ještě pro nějaký jiný odstín :)

      Vymazat
  6. Vyzerá veľmi pekne a má krásnu farbu :)
    GIVEAWAY ! THE COLORFUL THOUGHTS


    OdpovědětVymazat
  7. Od značky Essence doma asi nic nemám, ale co se tvářenek týče na které nedám dopustit, tak jsou od značky Bourjois! Určitě na ně koukni, pigmentace a hlavně výdrž je skvělá!
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
  8. Ten odstín je hezký.. Tvářenku od Essence žádnou nevlastním :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Mám taky tuhle líčenku, jen v jiném odstínu a jsem s ní taky spokojená. Mé nejoblíbenější výrobky od Essence jsou jejich gel laky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem je ráda používala, teď když nosím gelové nehty, tak jsem skoro všechny laky přenechala sestře :D

      Vymazat
  10. Tak táto vypadá fakt krásne! Ešte sem neskusila žádnú od Essence ale tento odtín bych si kúpila! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem za něj ráda, přesně takový jsem hledala! :)

      Vymazat
  11. Tvářenka má krousnou barvičku! :) Já jsem teď na Vánoce dostala tvářenku od Rimmelu a s tou jsem moc spokojená :) Jinak od Essence mám moc ráda laky na nehty a stíny :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, teď si vůbec nemůžu vybavit jaké má Rimmel vůbec tvářenky, ale příště na ně v drogerce určitě mrknu :)

      Vymazat
  12. 35 Kč? Tak to je super (i těch 75 Kč samozřejmě :D) Moc se mi líbí odstín, ale já moc tvářenky nepoužívám.. Když už tak jen na nějakou společenskou akci, a to používám tvářenku od Sephory :)

    OdpovědětVymazat
  13. od Essence som tvárenky ešte neskúšala, táto ma pekný odtieň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám doma ještě jednu, ale u té mi moc nesedí odstín, ale kvalitou je také fajn :)

      Vymazat
  14. Take mam tvarenku jen v jinem odstinu a je fajn.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks