čtvrtek 25. února 2016

My life in photos│February

Čauko kočky!
Když jsem koukla na všechny fotky z tohohle měsíce uvědomila jsem si, jak super vlastně byl a doufám, že i vy z něj máte samé krásné zážitky. Mně dnes čeká obhajoba práce SOČ, což zas tak příjemná událost není, ale těším se až to budu mít za sebou tak mi držte palce a nezapomínejte, že i na nepříjemných věcech se dá najít něco dobrého. 
PS.: Get ready for some selfies .. 

Přišla jsem na to, že mám strašně málo společných fotek s Timem, takže poslední dobou se fotíme častěji než je zdrávo, ale stojí to za to mít i takové vzpomínky. ♥


Velice mě potěšilo, když jsem kamarádce ze srandy napsala: "tak co, kdy přineseš ty milosti?" a ona se za 2 minuty objevila u dveří s talířkem plným této dobroty. Díky Moni! ♥ 


Prosím, ignorujte přesvícenost té fotky a i fakt, že tam možná vypadám, jako tele. Ale celkem jsem si teď tyhle copy oblíbila, takže uvítám vaše názory, jak mi sluší/nesluší. 


Zbožňuju jahody! ♥ Aneb jogurt s jahodami téměř bez jogurtu. 


Myslím si, že tenhle měsíc se nehty opravdu vyvedly a pořád se na ně nemůžu vynadívat. Jak se líbí vám? 


Tenhle měsíc jsem se s těma "selfíčkama" nějak rozjela, každopádně tohle poprvé vidí světlo světa tak mě prosím neukamenujte kočky a neříkejte, že vy žádnou takovou šílenější fotku nemáte. :D 


V mé oblíbené restauraci mi z jídelníčku vyškrtli mé oblíbené jídlo. Myslím ale, že s tímhle, jako náhradou se asi spokojím. Mňam! ... Už jsem se zmiňovala, že miluju sýrovou omáčku? ..


Jak se vám líbil dnešní článek a co říkáte na ty copy? Čím byl/je pro vás tento měsíc krásný? 

29 komentářů:

  1. sluší!! :) aj ja by som si chcela vedieť také spraviť :) nechty tiež parádne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, abych se přiznala, tyhle copy mi vždy dělá mamka :D Já jsem na to celkem levá :D :D Děkuji za tvůj komentář :)

      Vymazat
  2. Nehtíky jsou parádní :)

    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc se mi líbí Tim. Na copy mám od dětství blok. Takže za mě ne, ale je lepší názor někoho kdo není zaujatý :-) v únoru je nejlepší Valentyn

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, sýrové omáčky. Dávám si je snad všude. Copy ti sluší a tyto články mám moc ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. To už je dneska několikátá fotka, na který vidím jahody a jo, dostala jsem na ně strašnou chuť :D Copy ti moc sluší, závidím ti tvoje krásné dlouhé vlásky :)
    P.S. Věřím tomu, že jsi obhajobu zvládla s přehledem :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Domčo, jsi zlato ♥ .. A ano, mám za 1! :)

      Vymazat
  6. Zlatučká si strašne moc :-) a perfektné nechtíky, chválim.


    http://myworldinapocket.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Nehty se mi moc líbí :)) secret-diary-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Náhodou jsem objevila tvůj blog a jsem za to moc ráda! Si krásná slečna, moc sympatická. Ty nehty jsou boží a ty jahody, jak já se nemůžu dočkat jahůdek ze zahrádky!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!! ♥ :) .. Já se na ně také moc těším! :)

      Vymazat
  9. Ty nehty jsou moc pěkný :) A bože, ty hranolky bych si tak dala, nehledě na to, že už je skoro deset... ach jo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) .. Nojo, ten pocit znám :D Zrovna teď bych nepohrdla kebabem :D :D

      Vymazat
  10. Lovely post and photos, dear friend! :)
    Would you like to follow each other?
    If yes, please follow me with GFC, write a comment under my post and I will immediately follow you back :)
    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    OdpovědětVymazat
  11. Copy ti sluší, já takovéhle taky dost často nosím. Nehty jsou krásné, ideální na nějaký ples klidně. Jahody miluji, zrovna nedávno jsem si je koupila na svačinu do školy. Můj únor byl také vydařený a nemohu si stěžovat.

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks